Geavanceerd zoeken

Saeco Odea Go

De brouwerijgroep is

peterl2410

Dinsdag, 21. Januar 2020, 18:18 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1

lidmaatschapsnummer..: 37083

Lid sinds: 21.01.2020

Met mijn Saeco Odea Go beweegt de zetgroep zich in een positie die het onmogelijk maakt om de groep direct na het inschakelen te verwijderen en de gemalen koffie valt door in de lekbak. Weet iemand wat het probleem is?
Saeco Odea Go E.S.

Bijgevoegde afbeelding

Schlawi

Woensdag, 22. Januar 2020, 16:36 Uhr

*

Expert

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1104

lidmaatschapsnummer..: 14628

Lid sinds: 26.12.2011

Hallo,

had net hetzelfde. Het slijpen werkte echter niet of ik heb het niet geprobeerd. De schakelaar in de versnellingsbak was defect.
Zoek de testmodus voor de Odea. rij de BG in de basispositie, dan kunt u deze
verwijderen.

open vervolgens de versnellingsbak en controleer de schakelaar of deze nog steeds

schakelt.

WILDTIGER

Woensdag, 22. Januar 2020, 22:24 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 5

lidmaatschapsnummer..: 37062

Lid sinds: 19.01.2020

TESTMODUS ODEA GIRO EN GA

De testmodus is normaal gesproken die met de waterdruppelknop en het inschakelen van de machine. Houd de knop ingedrukt totdat de 4 LED's aan de linkerkant in een cirkel bewegen.

Draai vervolgens de regelknop voor de waterhoeveelheid naar het midden en druk op de waterknop totdat het ontkalkingssymbool knippert. Hierdoor moet de brouwerijgroepversnellingsbak weer in de uitgangspositie worden gezet.

Ik hoop dat ik daarmee kan helpen.

LG Patrick

WILDTIGER

Dinsdag, 28. Januar 2020, 09:52 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 5

lidmaatschapsnummer..: 37062

Lid sinds: 19.01.2020

QUOTE (peterl2410 @ dinsdag 21 januari 2020, 17:18 uur)
Met mijn Saeco Odea Go beweegt de zetgroep zich in een positie die het onmogelijk maakt om de groep direct na het inschakelen te verwijderen en de gemalen koffie valt door in de lekbak. Weet iemand wat het probleem is?
Saeco Odea Go E.S.

Nou, hoe ziet het eruit met je machine?

LG Patrick