Geavanceerd zoeken

GEBRUIKER MELITTA CAFFEO CI, RECOMENDACION

LA NECESIDAD DEL SERVICE OFICIAL

Jaime Congoles

Vrijdag, 12. Maart 2021, 22:38 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1

lidmaatschapsnummer..: 43118

Lid sinds: 12.03.2021

Gisteren kwam ik voor het eerst op dit forum en ik geloof dat je in het leven van alles leert
, en met alles leer je een beetje.
Na het bekijken van enkele video's op dit forum, bleef het probleem bestaan.
In mijn onwetendheid zag ik op het web een pagina van Melitta Brazil, en daar zocht ik
eenemailadres, en het was daar dat ik een bericht stuurde
.

In dat bericht vroeg ik alleen of u mij kon helpen door mij
hetadres van een Officiële Dienst voor het MELITTA CAFFEO CI koffiezetapparaatte
sturen.

In mijn ijver om te proberen mijn probleem met het koffiezetapparaat op te lossen, ging ik verder met zoeken
enin een van die zoekacties vond ik een adres en een telefoonnummer, dat ik belde
.

Daar werd ik opgewacht, ze vroegen mij het model van het koffiezetapparaat en ze namen
mijn mobiele telefoonnummer, na een tijdje belde de heer Gabriel mij,
MELITTAENURUGUAYTECHNICIAN

, deze persoon verontschuldigde zich dat hij niet wist of hij wel of
nietnaar mijn huiskon
komen
, maar dat hij contact met mij zou opnemen, en dat deed hij op datmoment






, waarin hij mij meedeelde dat hij op een bepaald tijdstip zou komen, maar dat
hijvan tevoren contact met mijzou









opnemen, en dat deed hij




.





Eenmaal bij mij thuis, was het professionalisme waarmee hij te werk ging en zich uitdrukte
echtopmerkelijk, evenals de aanbevelingen betreffende het koffiezetapparaat
.

Hij kon het probleem niet oplossen, dus spraken we af dat hij VANDAAG, 's
morgenshet koffiezetapparaat naar de winkel zou brengen, en dat deed ik, toen ik aankwam was hij er al
.

VANDAAG IN DE AFTERNOOON KRIJG IK EEN OPROEP, DAT DE KOFFIEMACHINE EERDER WAS
ENDAT IK HET KON KOMEN OPHALEN, dus ik nam het in de ochtend en in de namiddag was het gerepareerd, wat mij aan het denken zette,

ik heb meer tijd verspild met zoeken en proberen in mijn eentje om te zien wat het probleem was dan om het op te lossen, oog als er een stuk gebroken was, had ik niets kunnen doen om het op te lossen, ik had niets kunnen doen om hetop
te lossen.

Ik bracht het koffiezetapparaat thuis en ik open de MAIL EN ik zie een bericht, dat ik ga overbrengen tekstueel ... maar CUSTOMER SERVICE BRAZIL belde de vertegenwoordiger Melitta Uruguay en de OFFICIËLE SERVICE om hen te vertellen om contact met mij op te nemen, omdat ik problemen had met mijn koffiezetapparaat, en dat deden ze, natuurlijk had ik al het koffiezetapparaat in mijn huis laten REPAREREN DOOR DEZELFDE MENSEN ...
U zult zeggen, wat is het punt, EN HET PUNT IS, dat in mijn jaren van het leven en ze zijn genoeg, ik heb nog nooit gezien klantenservice of de gebruiker van een product dat SUCHE ATTENTIE ONTVANGT, dit alles gebeurde in minder dan 24 uur ... DAN KAN JE KLACHTEN JE KAN ZEGGEN WAT JE BESCHOUWT want elk probleem is uniek en de gelijkenissen zijn niet dezelfde maar ze zijn enkel gelijkaardig, maar AAN DE KLANTENSERVICE GROEP VAN MELITTA BRAZILIË en AAN DE GROEP VAN DE VERTEGENWOORDIGER EN OFFICIËLE DIENST VAN MELITTA URUGUAY, ERKENNEE IK EEN GROTE AFTER SALES SERVICE EN EEN GROTE KLANTENSERVICE.... en HIER, ONDER, GAAT WAT ALREADY BEPRESSED... MET VERANTWOORDING VAN HET GEVAL, voor namen en telefoonnummers, MAAR DIT IS DE REALITEIT


Van: Jaime Congole
Datum: Fri, 12 Mar 2021 om 16:58Subject
: GOEDE AFTERNOON Mr. Gustavo ODDONE....









Caffeo MelittaAan
: <gustavo > Ikdank u


voor uw aandacht en uw snelle reactie op mijn vraag.Ik wil u laten weten dat, ik heb contact opgenomen met het BEDRIJF, de heer Gabriel, DE TECHNICIAN HEEFT VANDAAG NAAR MIJN HUIS GEZONDENXCELLENT, in de behandeling, communicatie en professionaliteit.Vandaag in de ochtend heb ik het koffiezetapparaat naar de Officiële Service gebracht, en in de middag vertelden ze me per telefoon dat het klaar was, dat ik het kon ophalen, wat ik deed. DE SERVICE WAS UITSTEKEND... Het spreekt vanzelf dat ik NIET WEET HOE DE CAFFEO MELITTA PAGINA TE OPENEN, maar ik zal proberen het te doen om het reeds geuite te publiceren ... en het bewijs daarvan is dit bericht. Ik groet u vriendelijkJaimeP.D. I SINCERELY APPRECIATE IF YOU CAN POST THIS MESSAGE ON THE CAFFEO MELITTA PAGE as well as send them to MELITTA BRAZIL, customer service this message... and you can send it if with my e-mail there is no problem...
---------- Doorgestuurd bericht ---------De
: Gustavo Oddone <gustavo > Datum: vr,12 mrt
2021 om 14:04Subject:
CaffeoMelittaTo: <jaimecongole > Mr. Jaime,goedemiddag
.

Via de klantenservice van Melitta Brazilië is ons ter ore gekomen dat u een probleem heeft met een Caffeo Melitta machine. Ik zou u dankbaar zijn als u ons zou kunnen bellen op 09.... (met Gabriel), en je zal rechtstreeks met onze technische afdeling spreken om een oplossing te vinden voor je probleem. Gegroet,


BEL DAN EEN OFFICIELE DIENST, het zal u meer kosten, GELOOF DE KOST IS NIET ZOVEEL


...



P.S. EN MIJN VERBIJDING AAN M. ODDONE, aan de groep van Melitta Brazilië en aan de Technicus M. GABRIEL VOOR HET AANSTELLEN VAN DIT, maar dit is de realiteit VAN DE FEITEN...