Geavanceerd zoeken

Open behuizing Jura E8 (15084

zoekbegeleiding

Gast_jojo

Zondag, 22. Juli 2018, 12:46 Uhr

Unregistered

Hallo iedereen
, kan iemand mij tips of instructies
geven
over hoe ik de koffer van de Jura E8 (15084) kan openen
.

Alvast bedankt



Jojo

Gast_Julia

Zondag, 28. Oktober 2018, 14:05 Uhr

Unregistered

Hallo, Jojo,

Sorry voor het late antwoord, ik hoop dat dat antwoord u nog steeds bereikt. We hebben ook de Jura E8 in gebruik. Helaas kun je geen onderdelen van de Jura E8 verwijderen. We hebben contact opgenomen met de Jura-ondersteuning, maar ze hebben ons verteld dat je ze er niet uit kunt halen.

De ondersteuning zei ook dat het niet absoluut noodzakelijk is zolang je de eigen schoonmaakmiddelen gebruikt.

Helaas wordt in veel testrapporten niet ingegaan op de vraag of de assemblages wel afneembaar zijn. Dit ontbreekt bijvoorbeeld ook in dit verslag. Helaas wordt men niet altijd zo slim van de gebruiksaanwijzing.
Koffie winnaar

Maar helaas geloof ik dat alle Jura-apparaten het probleem hebben... sad.gif dry.gif

Kaffeepoint

Samstag, 03. November 2018, 17:10 Uhr

*

Professioneel

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 455

lidmaatschapsnummer..: 28864

Lid sinds: 07.06.2016

Assemblages zijn elektronica, logica, pomp, verwarming, molen, brouwerijgroep enz. Wat wil je eruit halen?

Elke fabrikant beweert dat dit het geval is met zijn eigen producten. Ik zou het ook doen, als het betekende dat ik extra geld moest verdienen. Maar vooral bij Jura zijn ze schandalig duur en niet beter dan NoName producten. Vaak zijn ze zelfs van dezelfde fabrikant.



--------------------
KVA:WMF 800 ST: Lelit Bianca PL 162

Stefan aus H

Zondag, 04. Augustus 2019, 03:29 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 3

lidmaatschapsnummer..: 34858

Lid sinds: 03.08.2019

QUOTE (koffiepunt @ zaterdag, 03 november 2018, 16:10 uur)
Assemblages zijn elektronica, logica, pomp, verwarming, molen, brouwerijgroep, enz. Wat wil je eruit halen?

Elke fabrikant beweert dat dit het geval is met zijn eigen producten. Ik zou het ook doen, als het betekende dat ik extra geld moest verdienen. Maar vooral bij Jura zijn ze schandalig duur en niet beter dan NoName producten. Vaak zijn ze zelfs van dezelfde fabrikant.

Hallo kaffeepunt. Ik wil graag de brouwinstallatie herzien of omruilen. Hoe krijg ik de behuizing open?
Gegroet Stefan

Stefan aus H

Zondag, 04. Augustus 2019, 15:51 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 3

lidmaatschapsnummer..: 34858

Lid sinds: 03.08.2019

biggrin.gifD:
DHas gedaan. Het hele geheim van de Jura E8 15084 is dat de twee structuren, die er als pinnen uitzien, aan de achterkant, onderaan, schroeven zijn. Ze moeten worden gedraaid met een tang. Vervolgens kunnen de zijpanelen worden verwijderd
.

Juraschik

Zondag, 10. November 2019, 23:45 Uhr

Unregistered

Ze worden ovaalkopschroeven genoemd. Je kunt ze verwijderen met een moersleutel of tang.

Ralf aus E

Zondag, 10. Mai 2020, 13:02 Uhr

Unregistered

QUOTE (Stefan van H @ zondag, 04 augustus 2019, 15:51 h)
biggrin.gifD:
DHas gedaan. Het hele geheim van de Jura E8 15084 is dat de twee structuren, die er als pinnen uitzien, aan de achterkant, onderaan, schroeven zijn. Ze moeten worden gedraaid met een tang. Vervolgens kunnen de zijpanelen worden verwijderd.

Hallo Stefan, ik heb alle minstens herkenbare schroeven verwijderd en kan niet verder komen. Wat bedoel je met pennen? Ik kan niets anders vinden. Ik zou heel graag uw hulp willen hebben. Groeten Ralf

Almaty

Zondag, 10. Mai 2020, 15:37 Uhr

*

Barista

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 112

lidmaatschapsnummer..: 30026

Lid sinds: 18.02.2017

Hij bedoelt, waarschijnlijk, schroeven met ovale koppen. Dat moet je nu wel uitgedokterd hebben. Als ze eruit zijn, moeten de zijmuren aan de achterkant naar buiten komen. Ze worden meestal gewoon opgehangen. Het is ongeveer hetzelfde bij E60:
https://komtra.de/forum/index.php/Thread/12163-Jura-E60-neue-Gen-Geh%C3%A4use-%C3%B6ffnen-schlie%C3%9Fen/