Geavanceerd zoeken

EQ 6/300, afbreken ondanks gevuld bonenreservoir.

zie boven

Winnie   

Donderdag, 08. April 2021, 16:25 Uhr

Unregistered

Hallo allemaal, heb nu alle oude posts doorgelezen en al zowel reiniging d. molen als reset uitgevoerd voor mijn model EQ 6/300 (espresso + water kopje tegelijk indrukken, fabrieksinstelling maken -> ok), maar de fout blijft aanhouden.
Dus de machine start even, brengt dan de boodschap "uitvoer is geannuleerd" - "vul bonencontainer" en als je dan een tweede keer op start drukt, komt de gekozen drank zonder problemen. Is natuurlijk heel vervelend, als je bij elk kopje eerst het relatief langdurige afbrekingsproces moet afwachten, voordat je dan de 2e poging krijgt maar toch zijn koffie.
Is er uit de ronde van de ervaren misschien nen tip voor het oplossen van problemen?
Bij voorbaat dank!


Gast_Frauke

Samstag, 10. April 2021, 01:57 Uhr

Unregistered

Ik had hetzelfde probleem, erg vervelend. Heb nu tijden het koffie type veranderd
(Jacobs Barista Editie) nu loopt het hier weer. Maar ik heb een ander probleem.
Hij schakelt gewoon volledig uit na een korte start voor koffie.
Ik heb hier nog geen oplossing voor gevonden.sad.gifsad.gif


Gast_David

Donderdag, 15. April 2021, 11:47 Uhr

Unregistered

Hallo iedereen
! We hadden hetzelfde probleem vorige week. Na het verversen van de koffie en het uitvegen van de koffiecontainer was het probleem verdwenen. We zijn toen weer overgestapt op de "probleemkoffie" (dm biologische espressobonen) en tot nu toe heeft het probleem zich gelukkig niet meer voorgedaan....
Met vriendelijke groet
David