Geavanceerd zoeken

Siemens tk76k573 brouwerij zal zich niet terugtrekken.

Siemens tk76k573 brouwerij vastzittend

dleake

Samstag, 21. November 2020, 08:16 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1

lidmaatschapsnummer..: 42202

Lid sinds: 21.11.2020

Hoi, ik kan de brouwinstallatie in mijn Siemens tk76k573 niet demonteren. Ik probeerde hem te verwijderen om hem schoon te maken en het rode schuifmechanisme (niet de knop die je indrukt, maar het onderdeel dat je naar de voorkant van de machine schuift) is eraf gekomen. Ik kan de brewer niet uittrekken en kan de machine niet gebruiken. Ik heb geprobeerd het rode schuifmechanisme te vervangen, maar dat kan niet. De zeteenheid komt er niet uit, zelfs niet als ik op de rode knop druk, het lijkt erop dat er een metalen deel aan de bovenkant van de eenheid is dat in de verkeerde positie staat en de eenheid tegenhoudt om eruit te komen.

Hoe eenvoudig is het om de machine te demonteren om de brouwinstallatie eruit te halen? Heeft iemand dit probleem gehad?

DANKT

J Lang   

Montag, 18. Januar 2021, 22:48 Uhr

Unregistered

Ik heb hetzelfde probleem. Heb je het probleem kunnen oplossen?

Gast_Risto

Zondag, 28. Februari 2021, 14:36 Uhr

Unregistered

Ik had hetzelfde probleem, maar het lukte me om mijn brouwunit eruit te krijgen door de lade eruit te halen en mijn hand door die ingang te steken met een schroevendraaier. Toen heb ik naar beneden geduwd en de zetgroep opgetild waardoor dit metalen deel naar beneden kwam en de zetgroep eruit schoof. Nu na het schoonmaken krijg ik het er niet meer in omdat het wiel in de machine in een andere positie staat dan het tegenstuk in de zetgroep. Ik ben nog steeds bezig om dat op te lossen en de zetgroep er weer in te krijgen.

Als iemand hier een oplossing voor weet zou ik dat zeer op prijs stellen.