Geavanceerd zoeken

Deactiveer SAECO HD8917/01 waterfilter

Hoe de waterfilter te deactiveren

patrick.federmann

Woensdag, 10. Februari 2016, 15:54 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1

lidmaatschapsnummer..: 28323

Lid sinds: 10.02.2016

Hallo lieve gemeente,

Ik heb een vraag en ik hoop dat je me kunt helpen.

Ik heb sinds vandaag een Saeco HD8917/01 en heb helaas het waterfilter geactiveerd, hoewel ik er geen heb. unsure.gif

Natuurlijk ging ik ervan uit dat dit net als bij andere machines kan worden uitgeschakeld. maar deze functie bestaat niet of ik kan het niet vinden... sad.gif

Toen ik het probeerde, heb ik de teller al verhoogd van 0 naar 1. De machine telt van 0 tot 8 filterwissels en start dan opnieuw.

Mijn vraag is nu, is er een manier om het apparaat te vertellen dat het geen filter heeft?

Het terugzetten naar de fabrieksinstellingen heeft niet geholpen ...

Bedankt voor elk

Hier is de machine:

http://www.philips.de/c-p/HD8917_01/incant...ffeevollautomat

HWS

Donderdag, 11. Februari 2016, 21:40 Uhr

*

Expert

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1017

lidmaatschapsnummer..: 24376

Lid sinds: 23.05.2014

Goedenavond,

In de gebruiksaanwijzing onder 10.2.1 wordt beschreven hoe het waterfilter moet worden geactiveerd. Ga naar het menu - scroll naar beneden OK naar Waterfilter OK.
Druk tijdens de hele procedure niet op de laatste OK voor activering, maar druk op ESC om het menu te verlaten. Dan moet het filter gedeactiveerd worden
.
Groeten HWS

Gast_Josef   

Montag, 15. Juni 2020, 09:41 Uhr

Unregistered


Super, werkte zonder problemen.
Bedankt

QUOTE (patrick.)federmann @ woensdag 10 februari 2016, 15:54)
Hallo lieve gemeenschap,

Ik heb een vraag en hoop dat je me kunt helpen.

Ik heb sinds vandaag een Saeco HD8917/01 en ik heb het waterfilter geactiveerd, hoewel ik geen unsure.gif


Natuurlijk ging ik ervan uit dat dit net als bij andere machines kan worden uitgeschakeld. maar die functie is er niet of ik kan hem niet vinden sad.gif

Om het uit te proberen heb ik de teller al verhoogd van 0 naar 1. De machine telt van 0 tot 8 filterwisselingen en begint dan helemaal opnieuw.

Mijn vraag is nu, is er een manier om de machine te vertellen dat hij geen filter heeft ?

Het herinstellen van de fabrieksinstellingen hielp niet ..

Bedankt voor elke

Hier is de machine:

http://www.philips.de/c-p/HD8917_01/incant...ffeevollautomat