Geavanceerd zoeken

Aanbeveling om voor mij te kopen

Help

Gast_Steffi   

Woensdag, 26. December 2018, 09:37 Uhr

Unregistered

Hoi,
Nu heb ik na zestien vergelijkingen - waar helaas niet alles wordt getoond, en 2 FAST aankopen vanwege aanbiedingen - besloten om u ook te vragen keer op keer. Ik drink 1 grote kop koffie per dag. Daarnaast drink ik graag verschillende Tchibo-koffiesoorten. Momenteel ook die van de capsules. Latte of cappuccino zou ik ook AB UND drinken. Maar maximaal één keer per week. Eindelijk, ik was nu met de DE LONGHI 2110 U 2116, of zou een koffiemachine met Malwerk U externe melkopschuimer meer zin
hebben
voor mij
?!! Melk schuim

zou er al moeten zijn, want op dit moment zijn er verschillende cappuccino latte poeders in de kasten

:-
(Hartelijk dankBest


Kerstmis!

Brian Basco

Vrijdag, 28. December 2018, 12:19 Uhr

*

Koffiekenners

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 69

lidmaatschapsnummer..: 33270

Lid sinds: 05.12.2018

1 kopje koffie per dag - capsules! 1 cappuccino
per week: goed café/brander/.
..

amueller

Dinsdag, 29. Januar 2019, 10:34 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 11

lidmaatschapsnummer..: 33574

Lid sinds: 23.01.2019

Hallo Steffi
, ik drink ook alleen een grote kop koffie als ontbijt. Bij mij maakt het een ouderwets koffiezetapparaat en voor je poeder heb je alleen een waterkoker nodig. Ik schuim melk met een handmelkschuimer. Het is zelfs leuk als alles niet automatisch loopt:D:D

Brian Basco

Dinsdag, 29. Januar 2019, 13:44 Uhr

*

Koffiekenners

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 69

lidmaatschapsnummer..: 33270

Lid sinds: 05.12.2018

Je bedoelt filters?! (hand of machine...) Het
ding is vaak het geval: Als je gewend bent en houdt van capsules, pads en alles wat onderweg is, dan is filterkoffie vaak een beetje
vreemd.

Dan zou een klassieke espressopot misschien meer voor de hand liggend zijn. En filterkoffie past niet echt bij cappuccino en dergelijke -

denk ik.

Gemalen koffie is ook vrij lang

open

tijdens een kopje/dag

.

Edele handmolen en espressomachine! Dat heeft stijl. En je hebt nog steeds wat geld gespaard om de Franse pers, handfilters en andere soorten koffie te testen.

Nikos

Samstag, 30. Maart 2019, 17:47 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 16

lidmaatschapsnummer..: 32016

Lid sinds: 26.02.2018

Nou, dan hoop ik dat je blij was met je beslissing? Het is niet zo gemakkelijk om te beslissen met alle keuzes. Ik begrijp het volkomen.
Ik was laatst ook verwend met een keuze... In tegenstelling tot u
hebben
de tests en vergelijkingen waar ik naar keek me
zeker geholpen. Ik heb hier interessante informatie kunnen vinden op
https://kaffeejunkie.com/
. Geweldige blog, waar je zeker een kijkje moet nemen! Ik ben echt tevreden met mijn koffiemachine LG

Brian Basco

Zondag, 31. Maart 2019, 11:03 Uhr

*

Koffiekenners

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 69

lidmaatschapsnummer..: 33270

Lid sinds: 05.12.2018

Ik keek alleen maar aan de zijkant. Ik vind het een beetje verwarrend: de koffierapporten gaan over espresso, maar de koffiemachines hebben geen espressomachines.
Op de coverfoto van de melkschuim blog, drijft de room in de cappuccino
...

Dauercamper

Vrijdag, 05. April 2019, 21:17 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 7

lidmaatschapsnummer..: 34026

Lid sinds: 01.04.2019

Capsule machine, melkschuim uit het blikje frisdrank. Ik zou het zo doen als ik jou was.