Geavanceerd zoeken

De longhi Dinamica Plus melkopschuimer maakt cum

S.Völker

Samstag, 02. Januar 2021, 10:48 Uhr

Unregistered

Hallo lieve gemeenschap,

allereerst een gelukkig nieuw jaar.

Ik heb een De Longhi Dinamica Plus. In principe ben ik super blij met de machine, maar maakt me de melkopschuimer een beetje verdrietig. Na ongeveer elke 3 of 4 melkdrankjes komt de melk er goed uit, maar het wordt in eerste instantie met een te hoge druk of met te veel lucht eruit geschoten, zodat de bovenste melklaag er gewoon shitty uitziet. Gooit de bubbels niet recht, ziet er gewoon shitty uit :-) soms zelfs met twee drie melkdrankjes op een rij en dan opeens weer normaal. Had voor een keer kort een Prima Donna en dezelfde Dinamica Plus kort in gebruik was er elke melkschuim hetzelfde en absoluut bevredigend. Natuurlijk moet je kijken naar welke melk je neemt, hoeveel graden het heeft, is de melkopschuimer gereinigd, enz. Ik kan dat allemaal uitsluiten, dus, gebruik een 3,5% schapstabiele melk uit de supermarkt, de koelkast is ingesteld op 5 ° graden, dus de melk moet volgens de voorwaarden handleiding. Het maakt niet uit of ik de melkopschuimer dagelijks (correct en grondig) of om de 2 dagen reinig, het probleem doet zich hoe dan ook voor. En zoals ik al eerder zei met de 2 machines deed ik niets anders en nam dezelfde melk en daar kwam het niet voor.
Mijn vraag is nu, heeft iemand er een oplossing voor, kan ik iets doen of moet ik het terugsturen? Zoals al beschreven ben ik super blij met de machine, alleen het melkschuim maakt Bischen verdrietig en ik begrijp niet waarom, ik doe niets anders dan met de machines van vroeger.

Bij voorbaat dank.

Veel groetenSebastian




S.Völker

Samstag, 02. Januar 2021, 15:31 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1

lidmaatschapsnummer..: 42509

Lid sinds: 02.01.2021

Hoi gemeenschap, nu geregistreerd, dit weer als een edit.

Veel groeten

Sebastian