Geavanceerd zoeken

AEG Koffiestilte

Geen koffie meer, maar stoom werkt

Omar1986

Zondag, 03. Januar 2021, 12:44 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1

lidmaatschapsnummer..: 42513

Lid sinds: 03.01.2021

Hoi
jongensSitnu 2 dagen op de machine en vind de fahler niet. Ik heb een AEG Caffé Silenzio. Alles werkt, maar er komt geen koffie uit. De stoomfunctie werkt. Spoelen is mogelijk, maar het water komt direct koud in de lekbak terecht. Ik dacht dat er iets verstopt was en ging door alles heen, van de tank tot de brouwketel. Het was erg verkalkt en heeft nu in één nacht ontkalkt. Gewoon zo tijdens het spoelen dat het ook kan werken in de bovenste stromingsverwarmer. Nog steeds geen verbetering. Ik zou u zeer dankbaar zijn voor uw hulp...

Schlawi

Zondag, 03. Januar 2021, 14:26 Uhr

*

Expert

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1104

lidmaatschapsnummer..: 14628

Lid sinds: 26.12.2011

Daar zal de bovenste brouwzuiger gesloten zijn. Dit is niet opgenomen in de ontkalking. Aangezien alleen demonteren, verstoppingen verwijderen en hulp verzegelen. Er zijn genoeg instructies op het net.

En dan in de toekomst na het ontkalken van de verzamelde ontkalker weer in de tank en meerdere malen spoelen zodat de bovenste brouwzuiger ook ontkalkt wordt.
U kunt het ook in de testmodus doen. Het is sneller. Daarna een tank met water en daarna de brouwerijgroep schoonmaken.