Geavanceerd zoeken

Miele CM 5100

gewoon neuriën, geen water trekken...

JoachimBruhn

Montag, 04. Januar 2021, 12:36 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1

lidmaatschapsnummer..: 42525

Lid sinds: 04.01.2021

Hallo, lieverd,

mijn Miele CM 5100 heeft een probleem, de oorzaak kan ik nog niet duidelijk vinden. Ik durf te proberen de situatie te beschrijven aan de zwermintelligentie hier:

De machine gaat zonder problemen aan. Dan vraagt hij om het waterreservoir te plaatsen. Bij de bevestiging dat hij wil gaan spoelen, hoor je een zoemend geluid, maar er wordt geen water uit de tank getrokken. Dan stopt het proces en kan het worden gereproduceerd.
Aangezien ik het al een tijdje niet meer heb laten lopen en nu net de tijd vind om het probleem op te lossen, wil het een basisschoonmaak of iets dergelijks doen.... Terwijl ze dit probeert te doen, loopt er altijd eerst verwarmd water door de uitlaat van de Cappuccinatore, daarna wil blijkbaar een ander deel van de machine (dezelfde situatie als hierboven beschreven) water trekken en dan volgt weer alleen het bekende neuriën. Daarna reproductie van de situatie, uitstroom van water door Cappuccinatore, na het neuriën etc...

Heeft iemand enig idee wat hier het probleem kan zijn? Ik ben dankbaar voor uw antwoorden! Als u vragen heeft, moet ik iets meer in detail beschrijven of iets dergelijks, ik stuur u graag meer details als ze nuttig kunnen zijn.

De groeten!