Geavanceerd zoeken

Prachtig Koffiemachine Probleem

Waterige koffie

Francesco50

Samstag, 20. Februari 2021, 16:14 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1

lidmaatschapsnummer..: 42936

Lid sinds: 20.02.2021

Hallo sinds enkele dagen komt de koffie er waterig uit, in de residu's vind ik niet meer de compacte vorm maar weinig verkruimelde koffie, ik geef aan dat de maling op de maximale fijne korrel equantita koffie is ingesteld, ik voer regelmatig de ontkalking en reiniging van filter en automaat uit, ik heb ook geprobeerd een reset van de machine uit te voeren maar zonder resultaat, kan het een probleem van de printplaat zijn? Dank u.

Mattia

Vrijdag, 07. Mai 2021, 21:37 Uhr

Unregistered

Ik heb hetzelfde probleem met een Perfecta de Longhi. Ik haal hem vroeg of laat uit elkaar. Het lijkt mij dat een beetje alle modellen van deze serie dit probleem hebben. Geprobeerd pakkingen te vervangen, maar niets. Fijner of grover malen is hetzelfde. Bho..... Ik haal hem vroeg of laat uit elkaar. Ik denk dat de molen een ster is, dus als onwetende over het onderwerp.

Gianni

Zondag, 09. Januar 2022, 00:09 Uhr

Unregistered

Francesco en Mattia, hebben jullie nog steeds hetzelfde probleem? Wat was de oorzaak?
Ik zit in hetzelfde schuitje als jij: waterige koffie niet meer zoals kort geleden.
Reiniging en onderhoud van wielen, dus ik begrijp het probleem niet.

Denni87

Woensdag, 21. September 2022, 21:21 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 2

lidmaatschapsnummer..: 58428

Lid sinds: 04.09.2022

Ik heb ook hetzelfde probleem, ik heb de printplaat vervangen maar het is niet opgelost. Ik denk dat het afhangt van de molen