Geavanceerd zoeken

Café Bonitas Retro

Onderdelen

Stefanello

Vrijdag, 22. Januar 2016, 13:31 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 4

lidmaatschapsnummer..: 28206

Lid sinds: 22.01.2016

Allereerst een warm hallo

Ik heb een probleem met de aanschaf van reserveonderdelen uit mijn volautomatische koffiemachine. Ik heb een pakking nodig, namelijk die waar de onderste aansluiting van de zeteenheid in gaat. Deze bevindt zich achter een plaat die met 4 schroeven wordt vastgezet. Waar kan ik zo'n zegel krijgen. Het is niet te vinden in de onderdelenlijst van de Bonitas HP.

mfg Stefan

HWS

Dinsdag, 26. Januar 2016, 18:15 Uhr

*

Expert

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1017

lidmaatschapsnummer..: 24376

Lid sinds: 23.05.2014

Goedenavond,

Ik heb net een paar dagen geleden een Café Bonitas gerepareerd. Het zijn Chinese, herbouwde Saeco-machines. Bekijk de Saeco-onderdelen. Ik weet zeker dat je een geschikte afdichting vindt. Meet de oude pakking en de millimeter bij het bestellen van de nieuwe.
Groeten HWS

Guest

Zondag, 31. Januar 2016, 13:58 Uhr

Unregistered

Allereerst dank ik voor het antwoord dat ik
maar één probleem heb en dat is dat de afdichting die in de machine is geïnstalleerd een lipafdichting is en als ik kijk naar de vervangende afdichtingen bij Saeco is er maar één lipafdichting en dat is voor de watertank. Is het mogelijk of is er alleen een normale O-ring op de "normale" Saeco machines? mfg
Stefan

HWS

Montag, 01. Februari 2016, 09:07 Uhr

*

Expert

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1017

lidmaatschapsnummer..: 24376

Lid sinds: 23.05.2014

Hallo,

Je bedoelt de pakking voor de bovenste kookkolf. Bij de Saeco machines zat er altijd een normale afdichtring in. Het e-mail adres voor de dienst is
:<kundenservice@tex-force.com> Gegroet
HWS

Guest

Montag, 01. Februari 2016, 15:40 Uhr

Unregistered

Hallo
, nee, ik bedoel niet het zegel op de top, dat is ook een normale O-ring op de mijne. Ik bedoel, de onderste poort vraagt me niet waar het voor is. De verbinding gaat in een deel wat achter een plaatwerk met 4 schroeven zit. en in dit deel zit deze zogenaamde lipafdichting
.
mfg Stefan

Guest

Montag, 01. Februari 2016, 15:45 Uhr

Unregistered

Oh en bij de klantenservice heb ik mijn verzoek ook per e-mail beschreven maar nog geen antwoord ontvangen.

Stefanello

Montag, 01. Februari 2016, 15:48 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 4

lidmaatschapsnummer..: 28206

Lid sinds: 22.01.2016

Sry, ik besefte net dat als ik niet inlog, ik altijd als gast antwoord... rolleyes.gif

is het mogelijk om hier foto's te uploaden???

HWS

Montag, 01. Februari 2016, 17:52 Uhr

*

Expert

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1017

lidmaatschapsnummer..: 24376

Lid sinds: 23.05.2014

Ja! Zou niet slecht zijn als je er een foto van had. En er moet ergens een naamplaatje zijn.

HWS

Rookie84

Dinsdag, 02. Februari 2016, 14:47 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 8

lidmaatschapsnummer..: 28256

Lid sinds: 31.01.2016

Ik denk dat hij bedoelt dat de lipafdichting van de brouwerij naar de aftapkraan...

De klantenservice heeft nu contact met mij opgenomen. Na het derde onderzoek.
Als u geen klantnummer heeft, kunt u het beste direct met uw adres schrijven, dan maken ze een account aan. Mijn zegels zouden dan de dagen moeten zijn.
Ik ben nieuwsgierig dry.gif

maar je bent vriendelijk en als men je bereikt dan wordt men

ook geholpen. Groet Alex

Bijgevoegde afbeelding

Stefanello

Dinsdag, 02. Februari 2016, 17:13 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 4

lidmaatschapsnummer..: 28206

Lid sinds: 22.01.2016

Dat is de poëzie waar ik het over heb. smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gifIk heb meteen weer navraag gedaan bij de klantenservice via e-mail. Laten we eens kijken wanneer ze contact met je opnemen. rolleyes.gif

Stefanello

Dinsdag, 02. Februari 2016, 18:01 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 4

lidmaatschapsnummer..: 28206

Lid sinds: 22.01.2016

Ha, ik heb net een antwoord gekregen.

Beste Mr. Macke,

We hebben dit zegel op dit moment niet op voorraad. We verwachten echter een levering van reserveonderdelen in ongeveer 2-3 weken.
Dus nog twee tot drie weken melk drinkeohmy.gif ohmy.gifn
, oha.
Hoe dan ook, heel erg bedankt voor de antwoorden...

Guest

Donderdag, 07. Mai 2020, 15:07 Uhr

Unregistered

hallo hebben een probleem met mijn cafe bonitas de brouwerij zit in het cafe niet helemaal terug nu moet ik het uit te schakelen en dan weer aan te zetten, zodat het zit weer naar beneden heb je een idee wat er zou kunnen zijn? ohmy.gif