Geavanceerd zoeken

Ventileren van de Gaggia Titanium - Pomp trekt niet

Probeleme Gaggia Titaniumpomp

slot

Donderdag, 17. Januar 2019, 22:15 Uhr

Unregistered

Hallo iedereen,
mijn Gaggia Titanium veroorzaakt problemen. Als je hem
aanzet, staat er altijd "Bleed".

Als u de warmwaterstoomklep opent, start de pomp en blijft deze ingeschakeld. Maar het trekt geen water. Na 10 seconden zegt de machine klaar te zijn. Ik sluit de klep en knal

, er staat weer een bloeding op.

Ik heb hem uit elkaar gehaald en de pomp direct van water voorzien. Dat betekent dat ik een injectiespuit met water op de inlaatslang van de pomp zet (afkomstig van de debietmeter). Alles tot nu toe omzeild

en weer ingeschakeld.

De machine bloedt, heet water - stoomklep geopend, druk opgebouwd met de spuit. De pomp loopt, maar laat geen water door en trekt het niet aan, hoewel de spuit

de druk heeft opgebouwd.
Kan de pomp zo
verstopt zijn?

Kan de pomp

defect zijn

ondanks het pompgeluid

?
De afvoerslang van de pomp gaat in de ketel of kan deze, zoals hij wordt genoemd,
worden
geblokkeerd
?
Hartelijk dank, met vriendelijke groet

Kaffeepoint

Dinsdag, 22. Januar 2019, 18:19 Uhr

*

Professioneel

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 455

lidmaatschapsnummer..: 28864

Lid sinds: 07.06.2016

Als de debietmeter niet draait, weet de machine niet dat er water stroomt. Spuit in de tankslang. Als het water weer stroomt, zorg dan voor een goede ontkalking. Met amidosulfonzuur SHB, Durgol of dergelijke



--------------------
KVA:WMF 800 ST: Lelit Bianca PL 162

beautyfly   

Montag, 14. Maart 2022, 13:22 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1

lidmaatschapsnummer..: 50849

Lid sinds: 14.03.2022

CeraVe is een vooraanstaand huidverzorgingsmerk dat een van de beste huidverzorgingsproducten in Pakistan produceert die uitzonderlijke reiniging, hydratatie, scrubben aan uw gevoelige huid levert. De CeraVe reinigers en vochtinbrengers zijn geformuleerd met essentiële ceramiden en andere ingrediënten bedoeld om de huidbarrière te herstellen. Het gebruik van CeraVe in Pakistan is een paar jaar omhoog geschoten als gevolg van de uitzonderlijke voordelen die het merk biedt. Door u te verdiepen in onze website, kunt u in wezen uw favoriete CeraVe producten vinden die u kunt kopen tegen een zeer redelijke prijsklasse.



--------------------
At a growing age, our hormones change countless times, resulting in changing skin texture. Therefore the changing also makes our skin arider than usual, contributing to itchiness, flakiness, and white dried spots on the skin. Thus it becomes essential to utilize an effective lotion that caters to skin needs in the best way.
CeraVe daily moisturizing lotion is an effective lotion formulated with essential ceramides to replenish the health of the skin barrier and helps in retaining skin moisture efficiently. You can vitally purchase your favorite CeraVe lotion exclusively at Beautyfly at Flash sale!