Geavanceerd zoeken

Opvolger van Café Bonitas Kingstar

Michiru

Woensdag, 01. April 2020, 13:21 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1

lidmaatschapsnummer..: 38131

Lid sinds: 01.04.2020

Hallo,

Ik richt me tot u omdat mijn hoofd draait van alle informatie over de DMV's. Ik weet niet meer wat er aan de hand is. Ik heb al geworsteld met mijn beslissing in 2015. Sinds 2015 heb ik mijn Café Bonitas Kingstar, waar ik volledig tevreden mee ben, en ik heb het altijd perfect geschikt gevonden voor ons huishouden. Hoe ouder mijn machine wordt, hoe meer ik bezig ben met een opvolger voor ons huishouden. Ik zou ook graag alle functies van mijn oude machine willen hebben met de nieuwe. Is er een vergelijkbaar model van een andere fabrikant of moet ik ergens compromissen sluiten? Ik sluit ook compromissen als ik de eierleggende wol-melk zeug niet kan krijgen. biggrin.gifBelangrijk voor mij is een uitneembare zetgroep- bereiding van latte en Co. door een druk op de knop- melkschuimen moet ook op zichzelf werken, net als de Bonitas, dus zonder koffiebereiding. De prijs van de machine mag niet hoger zijn dan 500€, maar in geval van twijfel zou ik meer uitgeven. Dan kun je er langer op besparen.biggrin.gifMijn Bonitas heeft in 2015 300€ gekost. Werd gebruikt met weinig dekking, originele factuur en nog steeds resterende garantie. Ik heb dus ook geen probleem met gebruikte machines. Ik hoop dat iemand me hier kan helpen. Want tot nu toe heb ik in dit forum altijd goede raad gevonden. Maar altijd alleen als stille lezer. biggrin.gif