Geavanceerd zoeken

Beste aanbevelingen voor koffiezetapparaten?

kisangoli78

Vrijdag, 26. Maart 2021, 07:59 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 2

lidmaatschapsnummer..: 43254

Lid sinds: 26.03.2021

Hoi, ik ga een koffiezetapparaat voor mezelf kopen en ik weet niets van koffie, ik ben meer een theeleut. Hij houdt van zijn koffie zwart, sterk en zeer heet van temperatuur. Hij geeft er de voorkeur aan om 's morgens 60 seconden de tijd te nemen om koffie te zetten voor het werk. Dat heeft de voorkeur, dat hoeft niet. Kunt u me ook enkele dingen geven die ik nodig heb bij dit koffiezetapparaat of deze koffiepers of wat u ook aanraadt, zoals de beste koffiemolen of een goede koffiemok die de koffie warm houdt en draagbaar is?

kisangoli78

Vrijdag, 26. Maart 2021, 10:53 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 2

lidmaatschapsnummer..: 43254

Lid sinds: 26.03.2021

Hoi, ik ga een koffiezetapparaat voor mezelf kopen en ik weet niets van koffie, ik ben meer een theeleut. Hij houdt van zijn koffie zwart, sterk en zeer heet van temperatuur. Hij geeft er de voorkeur aan om 's morgens 60 seconden de tijd te nemen om koffie te zetten voor het werk. Dat heeft de voorkeur, dat hoeft niet. Kun je me ook een paar dingen geven die ik nodig heb bij dit koffiezetapparaat of deze koffiepers of wat je ook aanraadt, zoals de beste koffiemolen of een goede koffiemok die de koffie warm houdt en draagbaar is?






probleem is opgelosthttps://19216801.onl/