Geavanceerd zoeken

DeLONGHI koffiezetgroep vastgelopen / vastgelopen

Brouwgroep verkeerde positie

walisana

Woensdag, 07. Juli 2021, 10:25 Uhr

Unregistered

Hallo mensen,

Ik wil hier graag behulpzaam zijn met deze korte post ALLES met de BRÜHGRUPPE verkeerde
positieIkheb overal op het net en alle forums de tips gelezen en niets heeft mij geholpen. De "handleiding" hier van HARI is niet slecht, maar ik ben niet technisch aangelegd en daarom besloot ik DeLonghi zelf te bellen.
Ze waren behulpzaam en zeiden dat dit probleem "NORMAAL" was als je de deur(?) of de machine "te snel" had uitgezet.?????
Nou, hoe dem zijn van.....
U moet het apparaat gewoon aanzetten (waterreservoir en alles als het uit elkaar was, op de juiste wijze in het apparaat plaatsen, enz. en het in stand-by zetten) en het dan uitzetten.
Daarna weer aanzetten en kijken: het onderdeel (zetgroep) zit weer op de juiste plaats en je kunt het eruit halen en er weer in zetten.
Met het smeren van het DREHRÄDER SYSTEEM, zou u niet aanraden...
Als je het wilt doen, ga je gang ....

Dus, geen schroeven om te draaien, geen onderdelen om te demonteren, niets ....
Het probleem is bekend bij DeLonghi en ze zouden het de wereld uit moeten helpen!
In plaats daarvan bouwen ze met de "fout" verder en beweren dat het normaal zou zijn!!! Het kan niet normaal zijn als
hetdeel van alles "naar beneden schuift" omdat je zogenaamd niet goed vakjes hebt geplaatst of iets anders....
Wat dan ook...ik weet zeker dat ik alle deuren of compartimenten correct heb geplaatst ....

Ikhoop je ermee te kunnen helpen ohmy.gif:rolleyes:
Zoniet, val de DeLonghi support service er dan maar mee lastig: 06105790888