Geavanceerd zoeken

Heihox hand wortel molen

rashmiqil57

Vrijdag, 12. Februari 2021, 19:26 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1

lidmaatschapsnummer..: 42873

Lid sinds: 12.02.2021

Ik ben geïnteresseerd in de aanschaf van mijn eerste vlakschuurmachine. Ik heb wat onderzoek gedaan en kwam dit merk tegen. Het is in de prijsklasse die ik zou willen uitgeven (momenteel ongeveer $60 op Amazon). Er zijn echter maar weinig recensies over deze molen, de meeste komen rechtstreeks van Amazon, wat ik dubieus vind. Heeft iemand hier er een? Als je er al een tijdje een hebt, hebben alle onderdelen de tand des tijds goed doorstaan?

GlobalRoger

Donderdag, 22. September 2022, 01:50 Uhr

Unregistered

Heb mijn Heihox in maart 2022 bij Amazon gekocht en ben er erg blij mee.
Volgens mij wordt de maler niet via andere kanalen verkocht.... Ik nam aan dat daarom de meeste reviews ook op Amazon stonden.
Mijn onderzoek had uitgewezen dat het een Chinees product is, dat via Amazon op de markt wordt gebracht en verkocht.

Het maalmechanisme is oerdegelijk; ik maal redelijk fijn voor Moka Pot, en krijg een consistente gemalen kwaliteit. Ik hou van de kleuren en het gewicht van de molen; prettig in gebruik.
Ik vind het niet leuk dat het houten handvat van de slinger is losgekomen, en nu de neiging heeft los te komen als ik niet oplet. - Heeft geen invloed op het gebruik, behalve dat ik het handvat af en toe op de slinger moet laten vallen.

Ik raad de Heihox slijper ten zeerste aan.