Geavanceerd zoeken

Bonen roosteren boven een houtvuur?

iemand heeft ervaring

amueller

Donderdag, 13. Juni 2019, 11:57 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 11

lidmaatschapsnummer..: 33574

Lid sinds: 23.01.2019

Hallo lieve koffievrienden!

Ik vond een blog op het internet die gaat over het branden van koffie op houtvuur. Klinkt interessant, heeft iemand ooit zo'n koffie gedronken en is dit echt anders?
Ik ben benieuwd naar uw antwoorden
.

Groeten amueller

johnjohn22

Vrijdag, 14. Juni 2019, 12:12 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 13

lidmaatschapsnummer..: 33983

Lid sinds: 26.03.2019

Hallo Amueller,

En of de boven een houtvuur gebrande koffie nu anders smaakt. Ik ben een echte koffie holicker en gourmet. Ik haal mijn koffie bij https://cocuma.ch/ . Niet alleen omdat de koffie goed smaakt, maar ook omdat dit kleine houtvuurbranderijtje zeer verantwoordelijk is voor mens en milieu. Ook vind ik het handig dat je bij Cocuma een koffieabonnement kunt kopen, zodat ik automatisch mijn favoriete smaak van handgemaakte koffie krijg aangeleverd. Dus ik kan het je alleen maar aanraden, probeer de verschillende soorten koffie en vertel me wat je favoriete smaak is!

Begroeting

Guest

Samstag, 13. Juli 2019, 21:52 Uhr

Unregistered

Is dit een wetenschap of een geloofsoorlog zoals barbecuen met houtskool of gas ?

Ik heb ooit van een koffiebrander geleerd dat een constante brandtemperatuur belangrijk is voor een goed resultaat, ik kan me moeilijk een houtvuur voorstellen. De
ervaring van de brander bepaalt dan de rest
.

daisydaisy

Vrijdag, 26. Juli 2019, 12:09 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1

lidmaatschapsnummer..: 34749

Lid sinds: 26.07.2019

De informatie die u heeft geplaatst is zeer nuttig. De sites die u heeft doorverwezen waren goed. Bedankt voor het delen.



--------------------
shell shockers unblocked ,
run 3