Geavanceerd zoeken

Welk koffiezetapparaat

Gast_Sabrina

Vrijdag, 26. November 2021, 12:50 Uhr

Unregistered

Hallo
, ik ben al weken op zoek naar een volautomatische koffiemachine. Mijn eerste. Ik ben momenteel aan het kiezen tussen de Siemens eq6 500 Plus en de Delonghi Ecam 370.95t. Momenteel beide beschikbaar voor dezelfde prijs. Kan iemand een aanbeveling doen? Ik drink tot 5 koffie per dag. Meestal lungo met melk.
Dank je.

Gast_Tobi

Vrijdag, 03. December 2021, 08:54 Uhr

Unregistered

Aangezien ik deze kwestie momenteel opnieuw onderzoek, volgt hier mijn beoordeling van de Siemens:

Wij gebruiken sinds 2017 een EQ6 300. In het begin vond ik het erg vervelend dat het waterreservoir relatief snel leeg was en de lekbak geleegd moest worden.
Nu, na 4 jaar, zie ik het voordeel: hygiëne.
Natuurlijk moet ook de zetgroep e.d. regelmatig worden gereinigd, maar het feit dat de machine bij elke inschakeling en na elk (melk)sproeiergebruik wordt gespoeld, betekent dat het binnensysteem schoon is.

Bovendien wordt nog steeds goed schuim, een redelijke latte macchiato (3 lagen) en heet water geproduceerd. Na ongeveer 10.000 keer gebruik is het echter tijd om de afdichtingen te vervangen (maar dat terzijde).



chris55

Vrijdag, 28. Januar 2022, 16:38 Uhr

Unregistered

Ik
benop zoek naar een nieuwe professionele koffiemachine voor mijn restaurant in deMaas
.

Ik heb een machine gevonden die geschikt lijkt te zijn op Gastromastro
Ikben geïnteresseerd in de ref PZ299.
Ik heb wat advies nodig voordat ik hem koop

...


Ik ben geïnteresseerd in de PZ299 en heb wat advies nodig voor ik hem koop.

Dank u, nog een prettige dag. happy.gif






chris55

Vrijdag, 28. Januar 2022, 16:43 Uhr

Unregistered

Ik
benop zoek naar een nieuwe professionele koffiemachine voor mijn restaurant in deMaas
.

Ik heb een machine gevonden die geschikt lijkt te zijn op [/URL
]Ik ben geïnteresseerd in de ref PZ299.
Ik heb wat advies nodig voordat ik hem koop

...


Ik zou graag willen weten of iemand deze machine of een gelijkaardige reeds gekocht heeft om mij te helpen?

Dank u, nog een prettige dag. happy.gif