Geavanceerd zoeken

delonghi magnifica s 21.110.b

helderrode driehoek

carmelo

Dinsdag, 07. September 2021, 20:47 Uhr

Unregistered

Goedenavond ik heb een probleem met mijn magnificent s, het rode driehoekje blijft branden, dat wil zeggen als ik koffie ga zetten, soms gaat het wel branden, maar ik heb gemerkt dat als het rode driehoekje gaat branden en ik ga de infuser unit controleren, deze er niet uitkomt omdat de hendels in de verkeerde stand staan, dus ik moet ze verstellen om hem eruit te laten komen, maar het vreemdste is dat als ik hem uitzet en de knop op stand 0 zet en hem een tijdje uit laat staan, dan werkt hij wel, ik denk dat het de motor is die ervoor zorgt dat de infuser omhoog komt. kan iemand mij helpen?

Veru

Donderdag, 25. November 2021, 12:54 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1

lidmaatschapsnummer..: 47278

Lid sinds: 25.11.2021

Ik heb hetzelfde probleem, weet je wat het defect was? Bedankt

Lillo

Zondag, 12. Maart 2023, 16:10 Uhr

Unregistered

Goedenavond, mijn De Longhi Magnifica koffiemachine werkt niet meer, de twee dubbele kopjeslampjes knipperen (groen) en het rode driehoeksymbool staat vast, ik heb de waterdoorvoerbuisjes schoongemaakt, ik heb het infuus gecontroleerd en het gaat naar beneden en naar boven, ik heb de pomp extern gecontroleerd en die werkt goed, ik weet echt niet wat er zou kunnen zijn, kan iemand mij vertellen wat het probleem zou kunnen zijn? Als ik hem aanzet knipperen alleen de waarschuwingslampjes en de driehoek geeft dan geen teken van leven,blink.gif