Geavanceerd zoeken

Jura E8

Dongel voor de Jura EB8, (ca.25 euro)

Gast_jürgen   

Donderdag, 27. Mai 2021, 21:15 Uhr

Unregistered

Ik heb een Jura E8 en wil een dongle kopen voor het gebruik van een app van Jura. Het probleem dat ik zie is dat de machine een spoeling doet voordat hij koffie zet en ook bij het sluiten. Hoe moet ik dan koffie zetten als hij eerst spoelt voordat ik hem zet. (Dan heb je altijd nog de spoeling in de beker) wie heeft er enig idee of weet wat voordat ik zo'n ding koop.

Gast_jürgen

Samstag, 07. Augustus 2021, 08:55 Uhr

Unregistered

QUOTE (Guest_jürgen @ Donderdag, 27 Mei 2021, 21:15)
Ik heb een Jura E8 en wil graag een dongel kopen om een app van Jura te kunnen gebruiken. Het probleem dat ik zie is dat de machine een spoeling doet voordat hij koffie zet en ook bij het sluiten. Dus hoe kan ik koffie zetten als het eerst spoelt voor het zetten. (Dan heb je altijd de spoeling in de beker) wie weet of heeft een idee voordat ik zo'n ding koop.

blijkbaar heeft niemand zo'n machine, of deze site is saai:huh:

Guest

Samstag, 07. Augustus 2021, 12:19 Uhr

Unregistered

Nee, de site is niet saai. Het is gewoon dat je een luxeprobleem lijkt te hebben.

LadyMull61

Zondag, 12. September 2021, 17:37 Uhr

Unregistered

Hallo, Jura koffiemachines doen dat allemaal, het voor en na spoelen. Ik heb een ander kopje onder de koffie-uitloop, het 'spoelwater' loopt er eerst in, dan haal ik het kopje weg en zet het juiste kopje eronder. Nu maak ik de koffie. Dan zet ik het andere kopje er weer onder, en als de machine dan uitschakelt, is het 'probleem' opgelost.