Geavanceerd zoeken

Krups EA829810/70M

Hangend tijdens onderhoud/herstart

doodle

Montag, 18. Januar 2021, 16:21 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 2

lidmaatschapsnummer..: 42649

Lid sinds: 18.01.2021

Ik heb het volgende probleem na het vervangen van de elektronicaplaat en het vervangen van de zuigerveren op de zeteenheid.
De machine kan worden ingeschakeld, de invoer van de tijd werkt, dan begint de voorverwarming. Het onderhoud start en er komt ook kortstondig heet water uit de stoomleiding, en het onderhoud gaat door tot de fout met de koffieresidubak.
Dan wil de machine voortdurend dat ik de koffieresidubak en de lekbak leegmaak en opnieuw plaats. De eindschakelaar van de residubak is OK en schakelaars (ik heb gemeten). Dan komt kort de melding "Will be set" en het loopt ongeveer 7 seconden een motor in de rechtervoorzijde van de behuizing.
Daarna komt Kafferestbehälter weer leeg en opnieuw geplaatst. Dit spel gaat door zonder pauze. Soms is het ook de vraag of de container leeg is en in is. Beantwoord met ja en opnieuw dezelfde fout,
zelfs na het uitschakelen en herstarten van de machine.
Ik ben verloren en zou wat hulp of een tip over het oplossen van problemen nodig hebben.



Bedankt//www.kaffeevollautomaten.org/kaffeemaschinen/krups/1227_espresseria_automatic_ea_/] Krups Espresseria Automatic EA 8298 [/URL].