Geavanceerd zoeken

Jura Kaffeevollautomaten online registrieren ?

Kunt u Jura machines online registreren

Hermann M.   

Zondag, 14. Augustus 2022, 13:10 Uhr

Unregistered

Fijne zondag aan alle koffiemachine fans en professionals.
Gisteren heb ik een nieuwe Jura Z10 volautomaat gekocht nadat mijn Siemens EQ9 S
500de kopjes niet meer goed vulde en ongeveer 1/3 van de koffiebereiding in de marcbelandde
.

Nu heb ik gekozen voor de Z10 van Jura en wil mijn machine graag online registreren, maar ik kan nergens vinden of en hoe je een Jura machine kunt registreren.
Er is een extra pagina voor het registreren van commerciële machines, maar het serienummer van mijn Z10 wordt niet geaccepteerd (aangezien deze niet in de categorie commerciële machines valt).
Weet iemand of je überhaupt je particuliere volautomaat online bij Jura kunt registreren?
Bij Siemens kunt u dit voor alle apparaten doen en kunt u ze allemaal (inductiekookplaat, smart oven, koelkast,
vriezer etc.) na aankoop registreren en alle gegevens zoals datum van aankoop, garantieperiode en nog veel meer overzichtelijk op één plek hebben
.

Als ik problemen heb met een van de Siemens-toestellen, klik ik erop bij Siemens en heb ik meteen alle gegevens van dit toestel, contactmogelijkheden voor Siemens en kan ik direct een reparatieopdracht aanmaken, enz....
Jura lijkt dit niet aan te bieden voor haar (normale) klanten die geen commercieel apparaat kopen, of ik kan het gewoon niet vinden.