Geavanceerd zoeken

Brouwgroep kan niet worden verwijderd

Gast_Nora

Vrijdag, 12. Maart 2021, 07:32 Uhr

Unregistered

Goedemorgen.

Ik probeer net voor het eerst de zetgroep van mijn De Longi Magnifica S te verwijderen om schoon te maken (Het controlelampje, een driehoekje met roepteken erin geeft aan dat hij schoongemaakt moet worden).

De zetgroep kan niet worden verwijderd ondanks het gelijktijdig indrukken van de rode knoppen en het trekken. Zoals ik het zie, verkeert de brouwerijgroep in de verkeerde positie om dat überhaupt te kunnen doen - ik denk dat je het moet kantelen.
Ik heb wat gelezen en andere mensen hebben de stand-by knop en de tuimelschakelaar op de achterkant van de machine gebruikt om de zetgroep in de juiste stand te zetten.
Ik kan eerlijk gezegd geen tuimelschakelaar vinden.
Help me alsjeblieft hoe ik dat ding kan verwijderen om schoon te maken! Heb net geprobeerd foto's te uploaden maar als ik ze daarvoor naar een website moet uploaden, zou niet weten welke, geen idee eerlijk gezegd weet ik niet genoeg.
Heel erg bedankt (ik drink nu zwarte thee, zijn zachtaardige aard maakt me nu al kwaad)
Nora
















Schlawi

Vrijdag, 12. Maart 2021, 09:40 Uhr

*

Expert

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1104

lidmaatschapsnummer..: 14628

Lid sinds: 26.12.2011

De machine moet normaal worden uitgeschakeld met de bedieningsknop. Dan beweegt de brouwgroep naar de positie om het te verwijderen.