Geavanceerd zoeken

Een vreemde vraag

anikabryk87

Vrijdag, 19. Februari 2021, 19:48 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1

lidmaatschapsnummer..: 42931

Lid sinds: 19.02.2021

Een paar weken geleden ben ik verhuisd naar een goedkoop appartement in een heel oud (60 jaar oud?) gebouw. En ik zit niet hoog, ik zit op de eerste verdieping. Dat betekent, zoals ik snel ontdekte, dat hoe schoon ik ook ben .... zal er af en toe een kakkerlak zijn. Ik had een ernstige kakkerlakkenfobie, maar de dienstplicht heeft die angst min of meer opgelost. Ik haat ze nog steeds heel erg en heb geen moeite ze te doden.

Dus begon ik een tactische oorlog ertegen en bracht een aantal veranderingen aan op deze plek - om potentiële toegangspunten effectief af te sluiten, vallen, lokmiddelen en al. En ik heb ze goed geëlimineerd, want ik heb ze al een week niet meer gezien.

Behalve één.

In mijn koffiezetapparaat.

Ik wist dat ik nooit meer een kop koffie uit deze machine zou kunnen drinken. Dus gooide ik het weg. Het is prima, het was niet zo geweldig en ik had het al meer dan 6 jaar.

De vraag is nu, welk koffiezetapparaat kan ik kopen dat geen toevluchtsoord wordt voor dit kleine gebroed van Satan? Want wat je ook doet, je kunt de binnenkant van een koffiezetapparaat niet na elk gebruik drogen, er zitten gewoon te veel boeken en scheuren in verstopt en dat is gewoon onmogelijk. Het is als een gigantische container met voedsel en water voor die insecten. Hetzelfde geldt voor broodroosters. Laat me niet eens beginnen over broodroosters, mijn god.

Dus, wat zijn mijn opties? Of moet ik thuis geen koffie meer zetten? Ik ben een nieuweling, ik ken de verschillende methoden en machines niet die gebruikt worden om koffie te maken. Ik heb mijn Mr. Coffee gewoon bij de Walmart gekocht en ben sindsdien tevreden. Maar nu heb ik iets meer nodig... Sanitair ... Of eenvoudiger van ontwerp.

Bedankt.

lexl19810

Samstag, 20. Februari 2021, 00:05 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 13

lidmaatschapsnummer..: 22645

Lid sinds: 03.12.2013

Hallo, deze kleine maatjes dingen houden van vocht en warmte en als ze iets te freseen hebben.
Je zou alle gaten van de machine moeten afdichten zodat er niets meer van buitenaf in de machine kan komen, maar dat is erg moeilijk.
Bovendien kunnen de eitjes in dode kakkerlakken tot een jaar leven tot ze uitkomen.
Een goed en goedkoop middel tegen kakkerlakken is remmenreiniger, kwam om te geloven maar waar doodt ze in seconden.


anna89

Vrijdag, 09. Juli 2021, 06:27 Uhr

Unregistered

De informatie die je hebt gedeeld is enorme kennis en iedereen zou het moeten lezen om meer open-minded te zijn. Ik ben u daar zeer dankbaar voor. atari breakout