Geavanceerd zoeken

Snelle-molen 835 warmt niet op

Bj

Donderdag, 05. Februari 2009, 19:52 Uhr

Unregistered

Hoi,

Misschien kun je me helpen,

Ik heb hier een QM 835 omdat de verwarming niet werkt...

Nu heb ik gekeken, en volgens mijn technisch inzicht moet ik geloven dat er iets mis is met de bedrading...

Nu is de machine erg oud, maar ik wil hem nog steeds repareren.

Kan iemand mij een soort schema van de machine sturen, iets waarmee ik de (verknipte?) bedrading kan controleren?

Het zou geweldig zijn...


Groet Björn

mr.smith

Donderdag, 05. Februari 2009, 20:07 Uhr

*

Barista

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 203

lidmaatschapsnummer..: 1471

Lid sinds: 23.10.2007

Hallo Björn

Ik heb zelf geen ervaring met uw machine en betwijfel of iemand hier u kan helpen. Probeer het hier - er zijn verschillende mensen die de machine gebruiken - zeker iemand kan u helpen! http://www.kaffee-netz.de/board.phpviel succesJürgen



--------------------
Quick th mill

Bj

Donderdag, 05. Februari 2009, 20:11 Uhr

Unregistered

Sorry, ik ben verliefd geworden. Het is een 925.

Ik blijf zoeken...

Merci...

Beineeontox

Samstag, 08. December 2012, 00:37 Uhr

Unregistered

kreeg een foto in het cpt-bestand en kan het niet open krijgen... Ik heb nu 3 kijkers gedownload maar niets werkt? Ik heb zelf geen koraaltekening... misschien heeft iemand een idee???

cu ferdinand

Gast_CorlitoCaffe   

Dinsdag, 16. Juli 2013, 18:09 Uhr

Unregistered

Dus ik zou het thermoblok loskoppelen en de verwarming meten met een multitester. Het kan zijn dat de verwarmingsstang in het thermoblok de glijbaan heeft gemaakt. Het mag geen zichtbare sporen van buitenaf hebben - maar het kan nog steeds zo zijn.

Als er bij het meten van de multitester niets gebeurt (meestal blijft het display op 1 staan) dan is het verwarmingselement zeker defect.

MfgAngelo