Geavanceerd zoeken

Gaggia Titanium

Koffie alleen warm niet heet

Gnuhu

Samstag, 01. Februari 2014, 10:11 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 2

lidmaatschapsnummer..: 23455

Lid sinds: 01.02.2014

Hallo, iedereen,

de koffie die mijn favoriete machine in het huishouden produceert is alleen lauw met dezelfde instellingen.
Ik heb de machine meerdere malen ontkalkt en ontlucht, helaas is er geen verbetering opgetreden.
De warmwaterfunctie vertelt me
dat het warm water kan produceren
.
Toegegeven, de machine bestaat al een paar jaar, maar ik wil hem niet weggooien zonder eerst om een mogelijke
oplossing te vragen.
Heeft iemand enig advies
voor mij?
Veel groeten

Martin (Hobbytechniker)

Samstag, 01. Februari 2014, 23:26 Uhr

*

Expert

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1378

lidmaatschapsnummer..: 22501

Lid sinds: 20.11.2013

Mogelijk is de instant waterverwarmer defect en produceert deze niet meer voldoende warmte.

Gnuhu   

Samstag, 15. Februari 2014, 11:06 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 2

lidmaatschapsnummer..: 23455

Lid sinds: 01.02.2014

Het is jammer, maar dat was hetsad.gif.

Dank u wel voor het antwoord en tot ziens.

Martin (Hobbytechniker)

Zondag, 16. Februari 2014, 00:42 Uhr

*

Expert

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1378

lidmaatschapsnummer..: 22501

Lid sinds: 20.11.2013

Wat had je verwacht...? Een wondermiddel zonder dat je zelf iets hoeft te doen...? Dat een verwarmingscircuit defect is, is waarschijnlijk de oorzaak... controleer dit :-0

nawaz

Woensdag, 29. Oktober 2014, 09:35 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1

lidmaatschapsnummer..: 25454

Lid sinds: 29.10.2014

Hoi, de koffie is mijn favoriete machine output het huishouden op dezelfde instellingen altijd alleen lauw. Ik heb de machine meerdere malen ontkalkt en ontlucht, een verbetering is helaas niet opgetreden. Ze kunnen produceren warm water Ik voel me bij de warm water functie. wakker ondergeschikten de machine heeft een paar jaar onder zijn gordel, maar ik wil niet vragen weg te gooien zonder eerste keer voor een mogelijke oplossing. Heeft iemand enig advies voor mij? Met vriendelijke groet:




___________________________Maak
je je zorgen over
de
laatste 1z0-803 braindumps prep en HP0-S28? HITACHI laatste middelen voor ccna Stanford University en 642-524 vragen voor wikipedia met duidelijke garantie van Princeton Theological Seminary training.