Geavanceerd zoeken

Cafe Bonitas Swing

na het schilderen stopt het proces

freddy2006

Montag, 04. Mai 2020, 14:27 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1

lidmaatschapsnummer..: 38619

Lid sinds: 04.05.2020

Hallo, in ons Café Bonitas Swing wordt de koffie geschilderd, dan stopt het proces en komt het meel in de pompoencontainer terecht. Ik kan hier niets over vinden op het internet, en in de gebruiksaanwijzing staat dat de machine gekalibreerd moet worden en zie pagina 29. Maar er is alleen een beschrijving van het gebruik van de brouwinstallatie. Tot overmaat van ramp is het bedrijf Insolvent en de service hottie niet meer beschikbaar.
Weet iemand van de fout en kan hij of zij mij vertellen wie het weet en waar ik terecht
kan?

Met vriendelijke groet, Freddy

Rampi

Woensdag, 20. Mai 2020, 11:04 Uhr

Unregistered

Hallo, er is te veel koffie ingesteld, ga naar het menu op Kalibreren, voer het nummer 88 in, bevestig met ok. Aangezien er 2 verschillende versies van de machine zijn, zijn er 2 mogelijkheden, de ene is ingesteld op 36, de andere op 6.

Angela 123

Dinsdag, 22. September 2020, 20:47 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 6

lidmaatschapsnummer..: 40877

Lid sinds: 22.09.2020

Hallo Rampi, ik heb de Swing Bull en de koffie is te dun en onder de zetgroep is vaak veel koffiepoeder Wolte kalibreren was in het submenu linksboven kan ik alleen plus of min10 linksboven Chinese tekens als ik de machine druk op de machine maalt alleen de oorlogen en onder 0-10 en onder 8-50- OFF ik wanhoop langzaam. Lg Angela