Geavanceerd zoeken

Verwarmingsfase AEG Café Silenzio

Verwarmingsfase zeer lang

Gast_Maria

Donderdag, 25. Februari 2016, 08:50 Uhr

Unregistered

Het
koffiezetapparaat
van Hallomein
is bijna 8 jaar oud. Ik heb tot nu toe geen klachten gehad. Sinds ongeveer 3 weken wordt de opwarmfase steeds langer en komt de koffie niet meer zo heet uit als voorheen. Van wat ik in je boeken heb gelezen, is het waarschijnlijk dit thermoblok. Nadat het zo'n 100 tot 150 Euro met reparatie kost,
mijn vraag

: is het

nog steeds de

moeite waard met zo'n oude

machine?

Bedankt voor het antwoord!



Maria

HWS

Samstag, 27. Februari 2016, 19:21 Uhr

*

Expert

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1017

lidmaatschapsnummer..: 24376

Lid sinds: 23.05.2014

Goedenavond, meneer,

Ik denk niet dat het de moeite waard is. De nieuwe koffiemachines kosten minder dan jaren geleden. Natuurlijk kunt u de oude machines zelf repareren. Maar je hebt een bekwame vakman nodig die weet hoe het moet. Als je iemand in je kennissenkring hebt, zou het het proberen waard zijn. Je hebt waarschijnlijk een nieuw thermoblok nodig. - Maar zo'n oude machine gaat binnenkort vast en zeker kapot. Zoals een oudere auto, bijvoorbeeld.

Groeten HWS

Gast_maria

Zondag, 28. Februari 2016, 20:18 Uhr

Unregistered

QUOTE (HWS @ zaterdag 27 februari 2016, 19:21 uur)
Goedenavond,

Ik denk niet dat het de moeite waard is. De nieuwe koffiemachines kosten minder dan jaren geleden. Natuurlijk kunt u de oude machines zelf repareren. Maar je hebt een bekwame vakman nodig die weet hoe het moet. Als je iemand in je kennissenkring hebt, zou het het proberen waard zijn. Je hebt waarschijnlijk een nieuw thermoblok nodig. - Maar zo'n oude machine gaat binnenkort vast en zeker kapot. Zoals een oudere auto, bijvoorbeeld.

Groeten HWS

Dank je wel voor het antwoord!! je
site is geweldig!!! Maria