Geavanceerd zoeken

aegcafamosa cf300

te veel water op ongewenste plaatsen

stoffel

Montag, 18. Januar 2010, 22:30 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 4

lidmaatschapsnummer..: 6822

Lid sinds: 18.01.2010

Hallo kva-forum
, ik heb zoals te zien is vanaf de post een aegcafamosa cf300, ik ben eigenlijk ook tevreden met mijn baby, maar het is op dit moment
moeilijk en niet leuk... er zijn

regelmatig plassen water onder de machine, ik heb het op dit moment aan en probeer uit te zoeken waar het vandaan komt, maar noch het waterreservoir aan de zijkant, noch de molen heeft natte plekken...dus het komt uit het midden...de opvangbak is droog, het loopt ook gedeeltelijk in de opvangbak, maar dat houdt het niet lang vol en veel ervan loopt gewoon tussen de bodem van de behuizing

en de opvangbak... heeft

iemand enig idee wat ik zou kunnen doen of soortgelijke

problemen heb gehad??

al het andere werkt, maakt koffie en ook schuim, hoewel ik me voorstel dat de kva voor het schuim nu wat langer nodig heeft, maar me

ook

kan

bedriegen...
ik vraag om hulp!!
...
beste groet aardappel

numberonedefender

Montag, 18. Januar 2010, 22:46 Uhr

*

Expert

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 2539

lidmaatschapsnummer..: 2650

Lid sinds: 21.08.2008

Dit komt waarschijnlijk door de binnenste verdeelhuls, de dikke lipafdichting waarop het waterreservoir rust.



--------------------
Grüße, Manuel

Jura ENA Micro 9 (Küche)
Jura xF50 (Büro)
wechselnde Besetzung in der Werkstatt...
P.S.: Support gibt's im Forum, nicht per PN o.ä.

stoffel

Montag, 18. Januar 2010, 22:54 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 4

lidmaatschapsnummer..: 6822

Lid sinds: 18.01.2010

dus als ik de aansluiting tussen deze manchet en de waterslang pak merk ik dat het een beetje nat is, maar volgens mij is er geen directe aansluiting naar het midden van de machine waar het uit de bodem druipt... of heb ik het mis??? had net de watertank eruit gehaald en de machine uitgezet en dan werkt er niets... nu probeer ik het met de watertank er op en de machine...

maar ik ben nog steeds erg dankbaar voor uw advies!

stoffel

Montag, 18. Januar 2010, 23:22 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 4

lidmaatschapsnummer..: 6822

Lid sinds: 18.01.2010

Zo, nu ik de watertank aan had en de machine uit...en nog steeds loopt er niets uit...dat betekent dat er alleen water uit de bodem loopt als de machine aan staat, zou dat nog steeds een teken zijn voor het lekken van de binnenste distributiehuls?...zou er niet de hele tijd water moeten lopen als het lek was?

stoffel

Zondag, 31. Januar 2010, 15:33 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 4

lidmaatschapsnummer..: 6822

Lid sinds: 18.01.2010

dat is het!!!

water blijft waar het moet zijn... bedankt voor de tip!