Geavanceerd zoeken

Nieuw volautomatisch koffiezetapparaat: 300 - 600€

Gast_Daniel   

Zondag, 09. September 2018, 22:07 Uhr

Unregistered

Hallo, iedereen,

Ik heb een ca. 12 jaar oude Jura volautomatische koffiemachine, die helaas in de tussentijd kapot is.
Daarom wil ik graag een nieuwe volautomatische koffiemachine kopen en ben ik op zoek naar een koopadvies. Hier zijn
mijn eisen

: elke dag drink ik er zo'n 2-5 koppen koffie bij. Ik heb geen geïntegreerde melkaansluiting nodig voor cappuccino en co. (alleen koffie & espresso moet door de machine worden bereid). Ik heb al een paar machines bekeken (bijv. Melitta Caffeo Solo) en ben erachter gekomen dat je de brouwinstallatie apart moet uitnemen en wassen. Dat heb je nooit hoeven doen met mijn oude Jura, want er was een schoonmaakbeurt toen je hem aan en uit zette. Ik zou ook graag zo'n reiniging willen hebben met mijn nieuwe volautomatische koffiemachine. De prijs zou ergens tussen 300-600€ moeten liggen

.
Met vriendelijke groetDaniel

Kaffeepoint

Samstag, 22. September 2018, 08:24 Uhr

*

Professioneel

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 455

lidmaatschapsnummer..: 28864

Lid sinds: 07.06.2016

Zelfs de machines met een afneembare groep spoelen ze bij het in- en uitschakelen door. Reiniging is essentieel voor een volautomatische machine, wat natuurlijk makkelijker is met een uitneembare groep.



--------------------
KVA:WMF 800 ST: Lelit Bianca PL 162

Kaffeevollautomat-Test-Vergleich

Dinsdag, 06. November 2018, 04:29 Uhr

*

Koffiekenners

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 27

lidmaatschapsnummer..: 33092

Lid sinds: 17.10.2018

Een uitneembare zeteenheid is eigenlijk beter dan een permanent geïnstalleerde zeteenheid, omdat het reinigen gemakkelijker is en u deze ook kunt vervangen. De Melitta Caffeo Solo is een van de beste volautomatische koffiemachines in zijn prijsklasse. Het is goedkoop en levert veel waarde op.
De DeLonghi ESAM 3000.B is ook een goedkope
volautomatische koffiemachine, maar heeft zijn zwakke punten, zoals de luide molen en de lage koffie-uitloop. De brouwerijgroep kan uit deze MWIP worden verwijderd.

De Melitta Caffeo CI is een volautomatische koffiemachine

met de beste prijs-prestatieverhouding. Het gaat iets verder dan het gegeven budget, maar het is echt de moeite waard om dit volautomatische koffiezetapparaat te kopen.

U kunt mijn website bekijken als u meer informatie wilt.

smile.gif



--------------------
Wer unaufgeklärt Kaffeevollautomaten kauft, der macht einen großen Fehler!
Blogger auf www.kaffeevollautomat-test-vergleich.com