Geavanceerd zoeken

Illy Resistance x3

Ik wil graag informatie...

Lavinia

Vrijdag, 28. Oktober 2022, 09:37 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 2

lidmaatschapsnummer..: 59800

Lid sinds: 28.10.2022

Hallo ik ben nieuw, ik zou de experts, d.w.z. degenen die gewoonlijk zelf hun machine repareren, vriendelijk willen vragen of de weerstand van de Francis Francis x3 compatibel is met andere machines.
Ik heb het vele malen gerepareerd, steeds voor andere problemen, maar de laatste keer maakte ik een fout: na volledige demontage van de ketel zag ik dat een van de twee pakkingen aan de bovenkant, waar de elektrische draden in zitten, kapot was en die heb ik tijdelijk vervangen door "teflon" loodgieterstape. Nou, het liep 6 maanden als een zonnetje, zo goed dat ik vergeten was de pakkingen te kopen, toen was er plotseling vuurwerk en toen pas maakte ik het open en zag dat een van de twee aanhangsels weg was, verkoold! Omdat het teflon was weggesleten, waren de elektrische delen niet meer geïsoleerd.
Nu ik helaas het hele verwarmingselement moet kopen, heb ik moeite het te vinden, en vooral tegen een redelijke prijs, en ik vroeg me af of het Pavoni exemplaar, dat blijkbaar hetzelfde is, in mijn ketel zou passen.
Bij voorbaat dank voor elk advies, ik kijk ernaar uit.