Geavanceerd zoeken

Foutcode E19

Help

Sonnenschein65

Woensdag, 14. Juni 2017, 14:56 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1

lidmaatschapsnummer..: 30611

Lid sinds: 14.06.2017

Kan iemand mij vertellen hoe ik deze fout E19 op mijn Saeco xelis zelf kan herstellen?

Kaffeepoint

Donderdag, 15. Juni 2017, 07:39 Uhr

*

Professioneel

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 455

lidmaatschapsnummer..: 28864

Lid sinds: 07.06.2016

Fout 19 is geen zero crossing op het bord. Een van de twee is defect. Je kunt zelf niet veel doen. Vaak is de lintkabel tussen de twee gebroken. Ik zou ze aan de reparatie geven.

MfG Paul



--------------------
KVA:WMF 800 ST: Lelit Bianca PL 162

Gast_René

Woensdag, 13. November 2019, 19:19 Uhr

Unregistered

Hallo lieve koffievrienden oh ja ik kreeg het goed was niet vanwege de printplaat het zeer duin vroeg kabel wat er in de deur met rubber was niet goed in het was nogal gepruts om het terug te krijgen in nu
is de fout E19 is weg man
ik ben goed smile.gifbiggrin.gif

Kaffeepoint

Woensdag, 13. November 2019, 22:30 Uhr

*

Professioneel

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 455

lidmaatschapsnummer..: 28864

Lid sinds: 07.06.2016

Ik heb ook platte kabel geschreven, nietwaar?



--------------------
KVA:WMF 800 ST: Lelit Bianca PL 162

Andy_O

Dinsdag, 08. Maart 2022, 20:11 Uhr

Unregistered

E19 nuldoorgangsfout is van de karaf printplaat, heeft 3 infrarood sensoren om de karaf aanwezigheid/positie te detecteren. Het is ~$12 onderdeel, encompass.com heeft het.

Gast_Marco

Woensdag, 09. Maart 2022, 00:56 Uhr

Unregistered

QUOTE (Guest_René @ woensdag, 13 november 2019, 19:19)
Hallo beste koffievrienden oh ja ik heb het opgelost het
lag niet aan de printplaat de zeer dunne vleermuiskabel dieaan
de
bovenkant van de deur
metrubber is voorzien was niet goed binnen vrij lastig om het er weer in te krijgen nuis

de


fout E19 weg man ben ik goed





smile.gifbiggrin.gif



Kun je me nog eens uitleggen hoe je de fout hebt hersteld?
Ik heb dezelfde fout E19 Error met mijn seaco deluxe PicoBaristo?...

Andy_O

Donderdag, 10. Maart 2022, 23:00 Uhr

Unregistered

zeggen dat de lintkabel bij het scharnier werd "gewriemeld" en de fout oploste houdt geen steek; of de lintkabel en alle leidingen zijn ononderbroken of ze zijn het niet, linten "helen" zichzelf niet. Ik ben het ermee eens dat een breuk in het lint voor circuits die verband houden met de karafkaart een E19 zou veroorzaken als de breuk naar de karafkaart is, maar nogmaals, dit zou niet intermitterend zijn, ofwel is het volledige continuïteit of het is het niet, wiebelen zou het niet oplossen. E19 voor mij met volledig operationeel lint was het carafebord gedeelte.

Gast_Mike B

Zondag, 12. Februari 2023, 15:41 Uhr

Unregistered

Mijn Exprelia geeft nu de code e19 bij het starten.
Het hoofddisplay dimt, knippert dan aan en uit en ik krijg de e19 herstartfout.
In de testmodus knippert het display zelfs.
Als hij uit staat tot alles afgekoeld is, probeert hij opnieuw op te starten, en begint zelfs te prikken voordat hetzelfde gebeurt.
De sensoren van de karaf en het maaideksel lijken allemaal te reageren in de testmodus.
Het lint lijkt intact en voordat de dingen raar gaan doen, kan ik de dingen afzonderlijk in de testmodus laten draaien.
Maar zodra de e19 terugkomt, is ze dood in het water. dry.gif

Jeff M

Dinsdag, 07. November 2023, 19:57 Uhr

Unregistered

Ik heb een E19-fout verholpen op mijn Exprelia EVO.

De FFC-kabel maakte geen betrouwbare verbinding met het processorbord in de deur. Ik heb een klein stukje schilderstape aan de onderkant van de kabel aan de blauwe kant geplakt. Het stukje tape was ongeveer 1/8" hoog en even breed als de kabel. Dit verminderde de weerstand van de geleiderverbinding door meer druk in de connector.