Geavanceerd zoeken

Verwijder de DeLonghi Esam 6700 voordeur

Hoe werkt dat?

Patrik

Montag, 28. April 2014, 07:58 Uhr

Unregistered

Hallo iedereen

Ik heb een groot probleem. Omdat de koffie al een tijdje uit de bodem van de deur van onze ESAM 6700 stroomt, wilde ik hem vandaag uit elkaar halen. Hiervoor heb ik alle schroeven aan de achterzijde verwijderd en met een schroevendraaier op de bovenste grendels gedrukt. De deurvulling kwam alleen aan de bovenzijde los. Helaas zit hij nog steeds vast aan de onder- en rechterkant van het deurscharnier. Helaas weet ik niet hoe ik het daar ook moet verwijderen. Helaas is een veergedeelte, dat alleen door de twee helften van de deur op zijn plaats wordt gehouden, al losgekomen en in de bekisting gevallen. Nu ik een half geopende deurkast heb, weet ik niet hoe ik hem verder uit elkaar kan krijgen en kan ik hem niet meer in elkaar zetten. sad.gif

Heeft iemand instructies om de deurpanelen volledig uit elkaar te halen?

Bij voorbaat dank

jokel

Montag, 28. April 2014, 08:09 Uhr

*

Expert

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 2594

lidmaatschapsnummer..: 1411

Lid sinds: 26.09.2007

U moet de zijpanelen en de achterwand verwijderen. Dan is de bovenkant, er is een schroef verborgen in de molenversteller. Vervolgens kunt u de lange scharnierstang van de deur uittrekken en de complete deur eruit halen.



--------------------
Esam 6600 PrimaDonna
Ich helfe gerne und freue mich über jede Rückmeldung, was leider nicht immer vorkommt. Fragen werden NUR im Forum beantwortet.

Mal bist du Hund, mal bist du Baum.

Patrik

Dinsdag, 29. April 2014, 21:00 Uhr

Unregistered

Phew, dat is veel werk... huh.gif

Ik heb de deur weer in elkaar gezet en de complete uitbreiding voor later bewaard. Maar als het zo ingewikkeld wordt, zal ik er nog eens over nadenken.

Maar bedankt voor de hulp smile.gif

jokel

Dinsdag, 29. April 2014, 22:09 Uhr

*

Expert

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 2594

lidmaatschapsnummer..: 1411

Lid sinds: 26.09.2007

is gemakkelijk te doen in een paar minuten.

Gegroet Stefan



--------------------
Esam 6600 PrimaDonna
Ich helfe gerne und freue mich über jede Rückmeldung, was leider nicht immer vorkommt. Fragen werden NUR im Forum beantwortet.

Mal bist du Hund, mal bist du Baum.