Geavanceerd zoeken

Verkoop volledig gerenoveerde DeLonghi EAM 3200S

multiball

Vrijdag, 21. November 2008, 21:49 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 2

lidmaatschapsnummer..: 3132

Lid sinds: 21.11.2008

Hallo

Ik zou mijn De Longhi EAM 3200S met zilveren zijpanelen verkopen, de machine is net volledig gereviseerd, dat wil zeggen, nieuwe slijpmachine (stiller dan de oude) vanwege de ESAM. Brew group revidierd, nieuwe afdichtingen, volledig gereinigd en vrij van koffievet en vers ontkalkt. Nieuw waterfilter, getest en echt schoon. Minimale tekens van gebruik, bekerhoezen uitgelezen, was onder 5000 kopjes. Verkoop machine vanwege verandering naar portafilter machine. Prijs 222 euro incl. VKosten. De oorspronkelijke prijs was 450 Euro. Als u geïnteresseerd bent, stuur dan een email naar multiball@gmx.de of stuur een PM via het forum! Meer foto's kunnen per email verstuurd worden. Oh ja, de handleiding is ook beschikbaar. De machine is ongeveer 4 jaar oud, maar omdat (bijna) alles vernieuwd is, zul je er zeker geen problemen mee hebben, behalve dat de DeLonghis zeer langdurig stabiel zijn. Reserveonderdelen krijgen altijd een en aan goede Koditionen, ik denk dat dat kan bevestigen aíge gebruiker hier in het forum! Met vragen gewoon mailen!

LGFrankDeLonghi



EAM 3200 S



Bijgevoegde afbeelding

multiball

Zondag, 23. November 2008, 20:04 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 2

lidmaatschapsnummer..: 3132

Lid sinds: 21.11.2008

Peisupdate 200 Euro incl. Versand !