Geavanceerd zoeken

Welke Caffitaly Popcafè capsulemachine

Ik heb 900 Popcafè-capsules cadeau gedaan

Antoniomdmpo

Samstag, 02. Maart 2024, 19:04 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1

lidmaatschapsnummer..: 73090

Lid sinds: 02.03.2024

Goedenavond, ik ben nieuw op het forum en heb niet veel ervaring met koffiemachines. Ik heb meer dan 900 Popcafè capsules gekregen die compatibel zijn met Caffitaly machines, alleen zijn deze capsules al 4 jaar oud (bijna verlopen). Ik had een Caffitaly Sistema volta s35 machine gekocht op Amazon maar ondervond problemen (ik heb hem teruggestuurd). Het kwam erop neer dat ik de capsule erin deed en dat de koffie er heel koud en heel weinig uitkwam; verder ging het zetten in stappen: het gaf een eerste brouwsel en er kwam niets uit, een tweede brouwsel en er kwam heel weinig uit en tot slot een derde brouwsel met meer koffie dan het tweede brouwsel maar nog steeds heel weinig. Het lijkt me zonde om de capsules niet te gebruiken, maar tegelijkertijd heb ik geen zin om ze elke keer te openen en koffie te halen voor gebruik in andere machines/mokas. Ik wilde graag weten of iemand mij kan vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen of dat ik een andere machine moet nemen. Allemaal heel erg bedankt en nog een fijne avond!