Geavanceerd zoeken

WMF 8000S

Servicepen

Gast_Johanna

Montag, 05. Juni 2023, 01:11 Uhr

Unregistered

Hallo, weet iemand hoe ik met een pin in het servicegedeelte kan komen? En wat is de pin? Ik ben dankbaar voor alle hulp!

Veel groetjes,Johanna

kaffeechris

Montag, 05. Juni 2023, 18:21 Uhr

*

Expert

Groep: Moderatoren

Bijdragen: 2077

lidmaatschapsnummer..: 24425

Lid sinds: 29.05.2014

Hallo Johanna, je volautomatische koffiemachine is een gastronomisch apparaat. Je zult dus de serviceafdeling van WMF moeten bellen. Daar kunnen we je niet verder helpen. Misschien heb je documenten op je KVA waar de pin is ingevuld.

Groeten Chris



--------------------
Alles ist Wiederverwertbar, sogar diese Buchstaben.
Keine Anfragen oder Hilfe, über E-Mail.

Gast_Johanna

Montag, 19. Juni 2023, 22:17 Uhr

Unregistered

Gevonden!!!

kaffeechris

Dinsdag, 20. Juni 2023, 15:30 Uhr

*

Expert

Groep: Moderatoren

Bijdragen: 2077

lidmaatschapsnummer..: 24425

Lid sinds: 29.05.2014

Hallo Johanna, misschien kun je het hier delen.
Misschien heeft iemand anders de informatie ook nodig, waar kan ik het vinden.
Hartelijk dank.
rolleyes.gif



--------------------
Alles ist Wiederverwertbar, sogar diese Buchstaben.
Keine Anfragen oder Hilfe, über E-Mail.

Gast_Johanna

Dinsdag, 20. Juni 2023, 20:30 Uhr

Unregistered

Ja, dus de servicepin staat nergens....en wmf vertelt het ook aan niemand. Maar hier is de oplossing:

De doorslaggevende factor is de datum zonder het jaar en het bijbehorende uur. Als voorbeeld: vandaag 20.06. 18 uur (minuten doen er niet toe)

Pin: 600281 (maand van rechts naar links, dag van rechts naar links en dan het respectievelijke uur van rechts naar links wink.gif

Zo kost het resetten van onderhoud (wat in het beste geval iemand zelf heeft uitgevoerd) WMF ongeveer 130€ netto.

Ik hoop dat ik iemand hiermee heb kunnen helpen!

Optitus

Dinsdag, 05. September 2023, 22:22 Uhr

Unregistered

Hallo, weet iemand hoe ik de 8000s koffiemachine moet demonteren? Misschien heeft iemand de technische handleiding?

subcas

Montag, 19. Februari 2024, 18:58 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 4

lidmaatschapsnummer..: 72501

Lid sinds: 19.02.2024

Verwijder de bovenklep door de twee schroeven aan de bovenkant los te draaien, draai dan het vierkant achter het display (zwart en direct in het midden aan de bovenkant met de multitool, haal dan de containers eruit en verwijder de klep. Je kunt de zijkanten verwijderen door de twee schroeven aan de bovenkant los te draaien en dan hoef je "alleen maar" de zijpanelen omhoog te trekken. Bij de mijne was het echt moeilijk, ik heb een moersleutel gebruikt om me te helpen en hem er dan aan de bovenkant uitgehaald.

subcas

Montag, 19. Februari 2024, 19:06 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 4

lidmaatschapsnummer..: 72501

Lid sinds: 19.02.2024

QUOTE (Optitus @ dinsdag, 05 september 2023, 21:22)
Hallo, weet iemand hoe je de 8000 koffiemachine uit elkaar haalt? Misschien heeft iemand de technische handleiding?

Verwijder de bovenklep door de twee schroeven aan de bovenkant los te draaien, draai dan het vierkantje achter het display (zwart en direct in het midden aan de bovenkant met de multitool, haal dan de bakjes eruit en verwijder de klep. Je kunt de zijkanten verwijderen door de twee schroeven aan de bovenkant los te draaien en dan hoef je "alleen maar" de zijpanelen omhoog te trekken. Bij de mijne was het echt moeilijk, ik heb een moersleutel gebruikt om me te helpen en hem er dan aan de bovenkant uitgehaald.