Geavanceerd zoeken

Saeco Talea Touch " continue hum"

bernhold

Vrijdag, 27. Oktober 2006, 18:05 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 5

lidmaatschapsnummer..: 449

Lid sinds: 26.10.2006

Hallo,

Ik heb de Saeco Talea Touch gekocht op de Media Markt. Als het nu rustig is in de keuken gebruik ik een continue toon in de stand-by modus. Op de Media Markt vertelden ze me dat dit al was opgemerkt door een klant die de machine direct terugbracht en een Jura S meenam, omdat hij niet de hele tijd kan leven met dit gezoem. Ik heb ook gezegd dat dit niet zo kan blijven, hij heeft al contact opgenomen met Saeco en ze wilden het controleren. Toen heb ik vandaag zelf de Saeco hotline gebeld en mijn probleem beschreven. Toen vertelde de aardige dame me dat een technicus deze zaak al had afgehandeld en zei dat dit een printplaat veroorzaakte, die de machine niet schaadt. Dus je moet er mee leven. Ik heb meteen weer gebeld met Media Markt en dit beschreven. De medewerker van de Media Markt vertelde me: Saeco zou hen maandag laten weten of dit een callback zou zijn of dat de klant het zou moeten accepteren. Ik zei dat ik de machine terug zou brengen en ruilen voor een Jura F 70. Hij zei me op zijn minst te wachten tot dinsdag. Ik heb ja gezegd. Dus: Of Saeco lost het probleem op, of ik schakel over naar Jura. Jammer, eerst de Primea, nu de Talea. Slecht voor Saeco. De klanten zullen teleurgesteld zijn.
Bernhold
sad.gif