Geavanceerd zoeken

lichtflits

Omg

Gast_Elisabeth

Samstag, 23. November 2019, 16:42 Uhr

Unregistered

Hoi. Ik start gewoon het reinigingsprogramma en haal de brouwinstallatie eruit, dan gaan de lampjes knipperen. Het aan/uit-lampje en het reinigingsprogramma-lampje knipperen niet synchroon. Wat is dit? En ik kan de brouwerij niet in positie brengen.

Gast_Elisabeth

Samstag, 23. November 2019, 16:44 Uhr

Unregistered

Citaat (Guest_Elisabeth @ 23 november 2019 16:42)
Hoi. Ik start gewoon het reinigingsprogramma en haal de brouwinstallatie eruit, dan gaan de lampjes knipperen. Het aan/uit-lampje en het reinigingsprogramma-lampje knipperen niet synchroon. Wat is dit? En ik kan de brouwerij niet in positie brengen.

ITS a Melitta caffeo solo

Martin (Hobbytechniker)

Montag, 25. November 2019, 09:26 Uhr

*

Expert

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1378

lidmaatschapsnummer..: 22501

Lid sinds: 20.11.2013

Mmh... Laat het reinigingsprogramma tot het einde lopen voordat u de zeteenheid verwijdert... natuurlijk, anders begint de machine te knipperen.

Brian Basco

Dinsdag, 17. December 2019, 10:31 Uhr

*

Koffiekenners

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 69

lidmaatschapsnummer..: 33270

Lid sinds: 05.12.2018

Het reinigingssymbool knippert sowieso tijdens het hele proces?! of tussen de afzonderlijke subitems... in ieder geval wanneer de zeteenheid wordt verwijderd.
Of het vermogenssymbool ook knippert (asynchroon) weet ik
niet
spontaan
.

Bij het spoelen van de zeteenheid is er een lichte aanpassing, bij het uitnemen let u op de positie, dan werkt het

meestal goed om

deze weer in te duwen

.

Maar ik weet ook dat de Solo iets kan "doorslikken" tijdens de programma's - bijvoorbeeld als je heel lang wacht tussen de subitems of ze door elkaar haalt (zetunit twee keer uit omdat je het tablet bent vergeten, lekbakje tussendoor omdat je de koffiedikverpakking bent vergeten,...)

Tot nu

toe heeft het herstarten altijd geholpen, en zich dan afvragend of de machine doorgaat met het laatste programmaonderdeel of volledig nieuw begint

...

Misschien is de Solo niet zo gebruiksvriendelijk, maar uiteindelijk is hij zeer robuust en technisch ongecompliceerd.