Geavanceerd zoeken

Volautomatische koffiemachine

Melitta Caffeo Lounge

Guest_Melanie

Woensdag, 06. Mai 2009, 19:03 Uhr

Unregistered

Hallo ik wil graag een koffiemachine kopen. Helaas heb ik te weinig ervaring en ik hoop dat iemand me kan helpen.
Vandaag ben ik naar een dealer gegaan die een Melitta Caffeo Lounge heeft aanbevolen. Helaas had hij daar geen enkel model, omdat ze allemaal zo snel verkopen. Maar deze week moeten
er
nieuwe machines
komen.

Heeft iemand ervaring met deze machine? Helaas hebben we maar één brochure gekregen en alles leest

goed.

LG Melanie

Fieser-Kardinal

Zondag, 31. Mai 2009, 21:08 Uhr

*

Koffiekenners

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 58

lidmaatschapsnummer..: 4511

Lid sinds: 25.05.2009

Hallo,

Sinds zaterdag heb ik een Melitta Caffeo Bistro, die alleen in vormgeving verschilt van de lounge.

Ik heb de eerste bekers in het weekend klaargemaakt (de verkoper gaf me bonen van Melitta: Melitta BellaCrema: Café LaCrema) en ik moet zeggen dat ik echt onder de indruk ben van de smaak en de crema. De opstelling en de instellingen voor maling, waterhoeveelheid en koffiesterkte zijn snel en eenvoudig te maken, zodat ook ik als leek snel een heerlijke koffie kan toveren als het gaat om CVA. Ik heb nog geen melk opgeschuimd, want ik heb gemist om melk voor het weekend op te slaan *g* Maar ik zal het goedmaken.

Het 2 bonen systeem leest interessant, maar heeft ook een kleine haak. Met versch. Bij verschillende koffiebonen mengt de bonensoort zich onvermijdelijk met elkaar bij het wisselen, zodat slechts 3 kopjes later de nieuwe bonensoort puur in de koffie terechtkomt. Voor mensen met een koffie-intolerantie vul ik liever cafeïnevrij koffiepoeder in de poederschacht dan dat ik cafeïnevrije bonen gebruik.

Het enige punt van kritiek is de gebruiksaanwijzing, ik had graag meer foto's gezien in het hoofdstuk over de eerste ingebruikname.

Ik hoop dat ik je daar een beetje mee heb kunnen helpen.

PS: Voor welke prijs werd de machine aangeboden?



--------------------
Dies ist eine Signatur!

Guest_Klaus

Donderdag, 04. Juni 2009, 16:19 Uhr

Unregistered

Hallo, Melanie,

Ik heb een CaffeO Lounge in het wit.
Afgezien van het feit dat ze er geweldig uitziet, ben ik
blij met de koffie.

Het is warm en smaakt goed (je kunt zelfs

de temperatuur variëren). Op het gebied
van opgeschuimde melk (voor cafe latte) was de machine de testwinnaar bij "Guter Rat"
.
Nou, ik ben enthousiast, maar ik heb niet veel ervaring met andere
apparaten.
Wat wil je precies weten?