Geavanceerd zoeken

La Cimbali M3 Club - instructies of andere tips

lordnycon

Donderdag, 19. Juli 2012, 23:51 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1

lidmaatschapsnummer..: 16864

Lid sinds: 17.07.2012

Goedenavond, iedereen.

Morgen ga ik naar een La Cimbali M3 Club, want ik wil graag overstappen van mijn Jura Impressa S90, de belangrijkste argumenten voor mij zijn twee slijpers, de vaste wateraansluiting en de programmeerbare melkopschuimer.

Hoe dan ook, nu ik op zoek ben naar de juiste handleiding, hoeft niet direct voor de club te zijn, een handleiding voor andere machines uit de M3-serie zou mij ook moeten kunnen helpen. Natuurlijk neem ik ook alle andere documenten die met deze machines te maken hebben graag mee.

Als iemand toevallig iets geschikts heeft, zou ik daar heel dankbaar voor zijn. Ik ben al iets meer dan een uur aan het zoeken, maar ik kan alleen de datasheet vinden, die ook hier op deze pagina is opgeslagen.

Alvast bedankt ;-)

Kaffekoelle

Samstag, 09. Januar 2016, 13:22 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1

lidmaatschapsnummer..: 28120

Lid sinds: 09.01.2016

Hallo Lordnycon,

Ik heb je verzoek hier gelezen. Ik heb 2 stukken Cimbali M3 Cafeclub voor jaren in mijn kelder om ze voor de tweede keer tot leven te brengen.

Ik zou willen vermelden dat de machines geen display hebben zoals op de huidige machines. Ik denk dat de jouwe er hetzelfde uitzag. Ik wil nu beginnen met
het heringebruiknameproces
.
Ik wil graag weten of u documenten heeft ontvangen of waar
u deze kunt krijgen.
Misschien kunt u me daarbij
helpen.
Bij voorbaat
dank
voor het antwoord Koffieketel

Krzysztof

Samstag, 13. Maart 2021, 07:09 Uhr

Unregistered

Ik zit in dezelfde benarde situatie, maar misschien heeft iemand van mijn voorgangers al zo'n handleiding gevonden