Geavanceerd zoeken

Siemens of Jura voor mensen die weinig drinken

jaenno

Vrijdag, 15. Maart 2019, 14:50 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1

lidmaatschapsnummer..: 33925

Lid sinds: 15.03.2019

Hallo iedereen
, ik wil graag afscheid nemen van mijn oude Impressa F9. Ik was aan het flirten met een S8 van dezelfde fabrikant. Ik ben
eigenlijk heel tevreden over
Jura
.

Wat veel veranderd is, is mijn koffiegebruik. Ik drink bijna uitsluitend alleen, in het weekend drinkt mijn vrouw ook een cappucino. Door de week wordt er nauwelijks koffie gedronken, omdat ze allebei fulltime werken. De laatste keer had ik bij F9 het gevoel dat de koffie niet meer goed smaakte.

Hebben

de machines de neiging om te gaan schimmelen als

ze niet worden gebruikt voor een lange tijd?

Een vriend van mij heeft nu de EQ.6 gekocht.

De

prijs is natuurlijk een

ander verhaal.
Ik zou gewoon
dankbaar zijn
voor een paar toevallige indrukken
.
LG jaenno

Brian Basco

Zondag, 17. Maart 2019, 11:20 Uhr

*

Koffiekenners

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 69

lidmaatschapsnummer..: 33270

Lid sinds: 05.12.2018

Oké - zeer nonchalant
: Waarom een volautomatische machine met
zeer weinig gebruik?

Hoeveel kunnen we ons voorstellen bij de WE?

Minstens

3 kopjes

per dag?

Bij consequent niet-gebruik tijdens de werkweek geef ik de voorkeur aan een apparaat met een uitneembare brouwgroep en

houd het

open en

droog.

Anders zou ik een alternatieve bereiding voor zeldzame toepassingen overwegen - d.w.z. een geschikte molen en, indien nodig, een kleine zeefdrager; op deze manier ben je ook goed uitgerust voor filters en andere zaken... en met goede bonen krijg je een veel beter resultaat dan

met de KVA.
Gegroet!

Kaffeevollautomat-Test-Vergleich

Samstag, 23. Maart 2019, 09:18 Uhr

*

Koffiekenners

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 27

lidmaatschapsnummer..: 33092

Lid sinds: 17.10.2018

Als u de machine niet gebruikt en niet reinigt, kunnen de melkresten bijvoorbeeld beschimmeld raken. U kunt de zetgroep niet uit de volautomatische koffiemachines van de Jura verwijderen. Als u de machine niet gebruikt, kan de vochtige brouwgroep ook gaan schimmelen. Daarom moet u de brouwerijgroep altijd verwijderen en op de machine plaatsen als u op vakantie gaat. De Siemens EQ. 6 is een zeer goede volautomatische koffiemachine. Zoals u al zei, het is vrij duur. En met een zeldzaam gebruik is het niet de moeite waard om zoveel geld uit te geven. Maar als u er nog steeds in geïnteresseerd bent, kunt u het testrapport op onze website lezen
:https://www.kaffeevollautomat-test-vergleich.com/siemens-eq-6/Ich

adviseert u liever een espressomachine te kopen, want A: ze zijn goedkoper en B: ze geven een zeer goede espressokwaliteitwink.gif.
Espressomachines hebben ook een melkschuimlans zodat dranken als cappuccino mogelijk zijn. U heeft ook een koffiemolen nodig omdat het gebruik van voorgemalen koffiebonen in een espressomachine zonde is. Versgemalen bonen smaken gewoon beter. Op onze website hebben we een zeer goede en goedkope espressomachine getest:
https://www.kaffeevollautomat-test-vergleich.com/delonghi-ec-680-dedica/Ich

Ik hoop dat ik u kan helpen.
smile.gif



--------------------
Wer unaufgeklärt Kaffeevollautomaten kauft, der macht einen großen Fehler!
Blogger auf www.kaffeevollautomat-test-vergleich.com

Brian Basco

Montag, 25. Maart 2019, 20:13 Uhr

*

Koffiekenners

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 69

lidmaatschapsnummer..: 33270

Lid sinds: 05.12.2018

Bedankt voor de goedkeuring - alweer de tweede keer vandaag biggrin.gif

sebastian79

Vrijdag, 31. Januar 2020, 16:54 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 17

lidmaatschapsnummer..: 23494

Lid sinds: 03.02.2014

Nou, dan hoop ik dat je een koffiezetapparaat hebt gevonden dat werkt?
Met zo'n brede selectie is het allesbehalve eenvoudig om te beslissen. Had zelf veel keuzes de laatste tijd... Na enkele tests en vergelijkingen koos ik voor de Jura
E6 Piano White, die ik hier vond
http://www.best-in-coffee.de
wink.gif! Ik ben er meer dan tevreden mee. Tot nu toe laat het zich van zijn beste kant zien. Maar
kijk de volgende keer maar eens naar de tests en vergelijkingen
!