Geavanceerd zoeken

Verkoop Poccino Crono volautomatische machine

DerTrommler

Donderdag, 09. September 2010, 15:26 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 19

lidmaatschapsnummer..: 3707

Lid sinds: 30.01.2009

Hallo
, op de een of andere manier is het de laatste keer niet gelukt en ben ik alleen als gast geregistreerd, dus ik hoop dat de admin me vergeeft en dat ik mijn
volautomatische machine hier weer
instel
.

Nou, het is een volautomatische machine van Poccino, de Crono, gebouwd in 2006, die in principe hetzelfde is als de Quickmill 05000, maar heeft een gepolijste roestvrijstalen behuizing met het bijpassende leeuwenlogo. Ik vond

het veel beter dan de Quickmills.

De volautomatische machine heeft nu ongeveer 6000 deksels, wat niet veel is voor de brouwerijgroep en de duurzaamheid van de machines. Het is volgens het WWW steeds weer met mit gereinigd en nu

is het vers ontkalkt.

De brouwerijgroep is de grotere zonder messing en heeft een verzegeling aan de boven- en onderkant zodat er niet zo veel

bloem in de espresso terechtkomt.

We drinken voornamelijk latte en dat werkt ook heel goed met deze machine. De melk wordt

fijn geporiëerd en heet.

Maar doorslaggevend is dat het een uitstekende molen heeft, waarmee de verwerkingstijd van de espresso van 25 seconden bij 30 ml geen enkel probleem is. En zo smaakt het. Dit is geen vergelijking met een Z5 uit de Jura.

Het apparaat is

in een zeer goede staat. De foto's zijn nog steeds met de oude tanks voor water en Prütt, ik

voeg er nieuwe aan toe.

Als je het apparaat met een zetdrukverlaging tot ongeveer 9Bar. van Isomac kunt krijgen, dan smaakt het

iets beter.

Dus, foto's bijgevoegd, prijs incl. verzendkosten blijft

365,00€ groet

,

MichaelLink

:http://www.poccino.com/s/22_34/page/modules/shop/index.php

Bijgevoegde afbeelding