Geavanceerd zoeken

Koop een espressomachine

Espressomachine

EricK

Zondag, 31. December 2017, 15:43 Uhr

*

Koffiekenners

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 26

lidmaatschapsnummer..: 31639

Lid sinds: 22.12.2017

Hallo iedereen, ik kon al veel goede adviezen verzamelen, dankzij de gemeenschap, een maatje van mij is op 24.1. jarig en drinkt tussendoor graag een espresso. biggrin.gif
Ik heb er nu aan gedacht om hem een espressomachine te geven voor zijn verjaardag. Nu heb ik al een paar winkels als Kaufland, Media-Markt en Saturnus weggebabbeld en denk nog steeds dat het niet helemaal goedkoop is. Denkt u dat u dezelfde goede kwaliteit en een beetje goedkoper online kunt krijgen? Ik wil het graag als set bij de bonen geven en ik heb al enkele verslagen over espressokoffiebonen gelezen, zoals https://bohnen-test.de/testberichte/die-bes...ressomaschinen/ en https://www.focus.de/wissen/partner/roastma...id_7355396.html. Ik denk dat een merk van hogere kwaliteit beter zou zijn, jij niet? Ik hoop dat je me nog steeds kunt helpen en dat ik een passend cadeau kan
vinden.

Alvast bedankt!

monika_a

Woensdag, 07. Maart 2018, 16:03 Uhr

*

Koffiekenners

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 27

lidmaatschapsnummer..: 32043

Lid sinds: 01.03.2018

Zo'n espressomachine is al een heel duur cadeau voor een vriend of vriendin. Je moet echt om hem geven. Wat ik geweldig vind.

Heb je er ooit aan gedacht om hem een espressomachine te geven in plaats van een machine? Met een paar mooie soorten koffiebonen en als het allemaal mooi verpakt is, ben ik er zeker van dat hij erg blij zal zijn!

Kaffeepoint

Donderdag, 08. Maart 2018, 21:34 Uhr

*

Professioneel

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 455

lidmaatschapsnummer..: 28864

Lid sinds: 07.06.2016

Ik heb al drie maanden niets meer van hem gehoord.

Een espressomachine (zeefdrager) staat en valt met de molen mee. Goede molens geven het vanaf ca. 180 € zoals altijd bijna geen limiet. Je hebt ook wat accessoires nodig zoals tamper, tampermat, tappersbakje en vooral goede, vers gebrande koffie. De grens van 1000,- € wordt snel overschreden.

Als u rekening houdt met de lange levensduur van dergelijke machines (30-40 jaar zijn niet ongewoon) wordt de aankoopprijs zeer snel afgeschreven.



--------------------
KVA:WMF 800 ST: Lelit Bianca PL 162