Geavanceerd zoeken

odea giro plus kaput??

annyro

Vrijdag, 24. Juli 2009, 12:15 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 2

lidmaatschapsnummer..: 4889

Lid sinds: 24.07.2009

Hallo vrienden van Saeco,

ben nieuw hier en gebruik mijn Odea Giro al 2 jaar en 2 weken (garantie verstreken) en zijn zeer tevreden over de smaak en betrouwbaarheid tot nu toe. Alleen de ontkalking is omslachtig, maar je kunt er wel mee leven.

Ik heb mijn machine/brouwerij regelmatig gereinigd en gesmeerd en nu heb ik het volgende probleem:

Ik heb de brouwgroep gereinigd en opnieuw ingevroren nadat mijn machine zich tijdens het spoelen (bij het inschakelen) en het brouwen soms had ingespannen en aan het begin van het brouwproces slechts met korte tussenpozen water/koffie heeft laten doorstromen.
Nu hoor je een lang zoemend geluid, alsof de machine probeert de brouwgroep in de beginstand te zetten en dan knipperen de lampjes. Na een aantal keren uit- en weer inschakelen was het apparaat klaar voor gebruik. Nu heeft het de koffie gemalen, maar het hete water ging direct in de pompoencontainer. Het koffiepoeder bleef droog. De
machine begint weer wild te knipperen.
Zelfs na het schoonmaken blijft het zo. Ik kon niets merkbaars vinden op de brouwerijgroep. De machine "rommelt" lang als ik hem aanzet en
begint dan te knipperen.
Nu ben ik hulpeloos en vol met karton, dat mijn machine 2 weken
buiten de garantie valt.
Misschien
kun je me helpen.
Hartelijk dank en
vele groeten AnnyroP
.S. Ik heb net een oploskoffie voor mezelf gemaakt! Wat vreselijk!