Geavanceerd zoeken

Dresden koffie en cacao branden

crocaffe   

Samstag, 19. Maart 2016, 21:54 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 3

lidmaatschapsnummer..: 28008

Lid sinds: 23.12.2015

Servus
, heeft al iemand de koffievariëteiten van de bovengenoemde branderij of
andere branderijen in Dresden
getest
.

Ik zou

geïnteresseerd zijn in

beoordelingen van Espresso en Caffee

Crema in KVA.
DeLonghi ECAM 23.427 B

Herbert234   

Dinsdag, 22. Maart 2016, 13:24 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 7

lidmaatschapsnummer..: 28538

Lid sinds: 21.03.2016

Hallo, nee, dat deed ik niet. Maar wat is er zo bijzonder aan de bonen? Is er iets bijzonders aan deze branderij? Ik heb mijn vaste braadinstallatie in München al vele jaren en het is erg moeilijk om indruk op mij te maken ;-) tongue.gif



--------------------
Wo ein Wille ist, ist auch ein Weg!

Marion216

Woensdag, 27. Juli 2016, 09:31 Uhr

*

Koffiekenners

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 29

lidmaatschapsnummer..: 19140

Lid sinds: 31.01.2013

Ik heb al twee of drie keer in de branderij in Dresden gekocht, maar ik heb altijd gewoon de koffie weggegeven. Maar de mensen die het kregen waren altijd erg enthousiast, dus ik neem aan dat dit goede koffie is.

TototoCutugno

Vrijdag, 05. Augustus 2016, 03:10 Uhr

Unregistered

Erkenning van de erotische recensie in naam van wat het is. Met bevriezingsdefinitie vertelt dit bolletje het verhaal van een onovertroffen buitenbeentjesmanoeuvre (zullen we haar Crista aanroepen?) die in alle richtingen verraden is door haar man. Hij laat zien dat hij haar zonder enige beperking in de steek laat en ontslaat haar, zoals blijkt uit het feit dat hij haar papierwerk bijna in de vuilnisbak gooit. Ronde hoewel geeuwen om te herschrijven op zoek naar een werk aan er is geen pint-sized praten dat we de kijkers kunnen leren, Crista is geschokt door op het werk van zijn moeilijke acties, maar toont suggestieve veerkracht. Haar emoties zijn ondubbelzinnig gelegd verwerven van omdat ze vertrouwde deze knecht en dingen zijn wat ze zijn haar levensonderhoud op het spel staat. Maar ze neemt het kwartje hoog, heldhaftig ongezadeld, mee naar deze demon van de volwassen kosmos, zoals we allemaal kunnen, behalve instemmen met haar schets van hem in zijn plaats.

TototoCutugno

Vrijdag, 05. Augustus 2016, 03:27 Uhr

Unregistered

Het herkennen van theerotiek voor wat het is. Met fanatieke stiptheid vertelt dit obscure verhaal over een goed uitziende, ongevraagde consociate (zullen we haar Crista bellen?) die verraden is door het hoofd van haar man. Hij laat haar op uiterst aanstekelijke wijze zien dat ze haar papierwerk in de vuilnisbak heeft gegooid. Toegeven dat onverzegelde aan openbaring kijken in het beheer van er is geen kudde die we de kijkers kunnen leren, Crista is geschokt op zijn hardvochtige acties, maar toont suggestieve veerkracht. Haar emoties zijn hoorbaar beïnvloed omdat ze vertrouwde op deze darbies en de dingen zijn wat ze zijn haar levensonderhoud op het spel staat. Maar ze neemt de apothekershigh-frequency trigger, heldhaftig verticaal naar deze trol van de gerijpte clannisness als we kunnen allemaal, maar hark naar haar plank hem in zijn plaats.