Geavanceerd zoeken

Koffiedik naast de lekbak

DeLongni Magnifica

Beate Flämig   

Vrijdag, 12. Maart 2021, 17:19 Uhr

Unregistered

Hallo, ik heb mijn machine nu 3 jaar ben eigenlijk zeer tevreden, ontkalk en maak vaker schoon.
Dus ook de zetgroep, af en toe de ringen vernieuwen werkt ook met siliconen, eigenlijk alles OK, maar heb nu steeds vaker koffiedik naast de lekbak en in het binnenwerk,,, ook na schoonmaken, dan niet zo veel maar met de tijd wordt het meer, weet iemand het of kan mij advies geven. LG Beate

FrankyMc

Montag, 05. April 2021, 04:36 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 3

lidmaatschapsnummer..: 43291

Lid sinds: 02.04.2021

QUOTE (Beate Flämig @ 12 maart 2021 04:19 pm)
Hallo, ik heb mijn machine al 3 jaar ben eigenlijk zeer tevreden, ontkalk en maak vaker schoon.
Dus ook de zetgroep, vernieuw af en toe de ringen ook werk met siliconen, eigenlijk alles OK, maar heb nu steeds vaker koffiedik naast de lekbak en in het binnenwerk,,, ook na schoonmaken, dan niet zo veel maar met de tijd wordt het meer, weet iemand het of kan mij advies geven. LG Beate </br>

QUOTE
Hallo, ik heb mijn machine al 3 jaar ben eigenlijk zeer tevreden, ontkalk en maak vaker schoon.
Dus ook de zetgroep, vernieuw af en toe de ringen ook werk met siliconen, eigenlijk alles OK, maar heb nu steeds vaker koffiedik naast de lekbak en in het binnenwerk,,, ook na schoonmaken, dan niet zo veel maar met de tijd wordt het meer, weet iemand of kan mij advies geven. LG Beate

Hoi, in mijn ogen kun je het beste een professional bellen in plaats van thuis doe-het-zelven op deze manier



--------------------
my review about coffee scales