Geavanceerd zoeken

Solac CA 4815

TobiS

Dinsdag, 08. April 2008, 13:11 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 2

lidmaatschapsnummer..: 2168

Lid sinds: 08.04.2008


Hallo iedereen,

Ik wilde in de nabije toekomst een nieuwe volautomatische machine kopen, omdat mijn Gaggia het spook heeft opgegeven.

Tijdens het rommelen kwam ik in het I-Net de "Espression Supremma" (Mod.CA4815) van het bedrijf Solac tegen.
Puur optsich maakt de machine ja behoorlijk wat. Digitaal display, aanraakscherm, 18 bar, verwijderbare brouwgroep, enz. Volgens Solac zou de brouwerijgroep door de Italiaanse onderneming moeten worden bevoorraad. Bianchi (fabrikant van verkoopautomaten). Bovendien biedt de fabrikant een garantie van 5 jaar en een onderhoudsvrije werking van de brouwerijgroep (1e onderhoud na 5 jaar gratis) PLUS nog eens 5 jaar garantie op de brouwerijgroep tegen prijzen die variëren van 600-700 € (699 € RRP), afhankelijk van de dealer. Helaas heb ik de machine nog niet "in levende lijve" kunnen zien en een eerste indruk kunnen krijgen van de kwaliteit ervan. Heeft iemand van jullie al ervaring met deze KVA van Solac en
kan je die hier plaatsen? Ik zou blij zijn met
een korte terugkoppeling
. Met vriendelijke groetTobi

mr.smith

Woensdag, 23. April 2008, 11:09 Uhr

*

Barista

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 203

lidmaatschapsnummer..: 1471

Lid sinds: 23.10.2007

Hallo

Ik heb ook gemerkt dat de machine al positief is - maar ik kan niets concreets zeggen. Maar het is elders besproken. http://www.
kaffeeforum.de/forum/allgemeine...en-va-8321.htmlAber

alleen van de onderdelen die zijn ingebouwd - ik denk - redelijke machine voor
de prijs. GroetenJürgen



--------------------
Quick th mill