Geavanceerd zoeken

DeLonghi ECAM 656.85.MS Koffielekkage

Koffie-uitloop achter de koffie-uitloop

DocKaffee

Vrijdag, 27. December 2019, 09:31 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 2

lidmaatschapsnummer..: 15750

Lid sinds: 29.03.2012

Sinds kort ontsnapt de koffie achter de koffie-uitloop naast de LED voor de kopjesverlichting. Het stopcontact zelf is gratis. (gereinigd met een borstel, in eerste instantie geholpen) . Hoe kan de koffie-uitloop worden gereinigd of gedemonteerd?

Steinhaeger666

Zondag, 29. December 2019, 17:23 Uhr

*

Professioneel

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 294

lidmaatschapsnummer..: 25101

Lid sinds: 12.09.2014

Hallo,

Ik weet niet zeker of deze man in orde is. Maar kijk eens achter de koffie-uitloop. Er kan daar een kruiskopschroef zijn.
Als u hem verwijdert, kunt u de hele tuit naar voren trekken en vervolgens demonteren en schoonmaken. Als er geen schroef aanwezig is, moet u de zijkanten en eventueel ook het bovenste deel verwijderen om de uitloop
te kunnen
verwijderen
. VGBernd

DocKaffee

Montag, 30. December 2019, 11:27 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 2

lidmaatschapsnummer..: 15750

Lid sinds: 29.03.2012

Bedankt heeft geholpen. smile.gif

Ik wilde de machine niet over de Republiek sturen vanwege een vermoedelijke blokkade.
Daarom heb ik het risico genomen
. Het is allemaal perfect mogelijk.
Allereerst zit er een kruiskopschroef in het koplampje van onderen. Na het verwijderen kan de koffie-uitloop naar voren
worden getrokken.

2. Om te demonteren verwijdert u de 4 schroeven (2 boven, 1 onder, 1 in het midden), duwt u het rooster in het midden naar de zijkant en

trekt u

het frontpaneel

eraf.

3. trek de chroom-kunststofdelen op en neer.

Verwijder de

metalen staven

naar boven.
De storing was geen verstopping, maar een scheur in de bocht van de afvoerslang.

Bijgevoegde afbeelding