Geavanceerd zoeken

Saeco Magic C+ geen koffie meer

CLWvC

Montag, 11. Mai 2020, 13:06 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1

lidmaatschapsnummer..: 38715

Lid sinds: 11.05.2020

Hallo iedereen!

Aangezien ik sommige problemen in dit forum al kon repareren of oplossen door de problemen van anderen en de grote hulp hier in het forum, maar momenteel kan ik niet verder komen, schrijf ik dit bericht.

- Machine: Saeco Magic Comfort Plus (Total Coffee: 8400)- Mechanische en elektronische kennis beschikbaar: een beetje- Meetapparaat beschikbaar: op dit moment niet, maar ik zou het kunnen krijgenVolgend probleem: Sinds een paar dagen, ongeacht of er gespoeld wordt of koffie, komt er geen water uit de uitloop. Betekent dat het opwarmt enz. en wil spoelen, dan hoor je de pomp en klinkt alles normaal, maar er komt geen water uit. Echter, er komt heet water uit het stoompijpje, het apparaat klinkt normaal tijdens een brouwproces, dus het maalt ook, pompt, brouwgroep klinkt normaal tijdens het brouwproces, draf ziet er goed uit en komt na het (mislukte) brouwproces in het drafreservoir terecht. Ik heb de brouwgroep ook geprobeerd op een tweede machine, alles werkt daar, dus het kan niet de brouwgroep zijn. De enige mogelijkheid die ik kan bedenken is de uitlaatpijp, misschien heeft die zijn tijd gehad. Hier is een foto van:user posted imageAls je meer informatie nodig hebt of ik ben iets vergeten, zeg dan
nu al smile.gifbedankt!
groeten

CLWvC

Schlawi

Montag, 11. Mai 2020, 17:16 Uhr

*

Expert

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1104

lidmaatschapsnummer..: 14628

Lid sinds: 26.12.2011

tijden om een groter beeld in te stellen. Is de schuifknop nog heel en niet te veel gebogen?